Paweł Sala
wpis utworzony
wpis edytowany
Tworzenie kodów kreskowych
Powrót do listy wpisówKalendarz
Marketera 2021
Zaplanuj najlepsze
kampanie tego roku!

FreshMail umożliwia Ci dodanie kodów kreskowych do kampanii. Dzięki nim, po wydrukowaniu mailingu, odbiorca będzie mógł dokonać np. rabatowego zakupu na wybrany produkt w podanym sklepie. Dodatkowo, jesteś także w stanie zmierzyć skuteczność mailingu. Dokładnie zobaczysz, kto skorzystał z oferty.
Jak wstawić kod do mailingu?
W pierwszym kroku kampanii, zaznacz miejsce w którym ma się pojawić kod kreskowy. Teraz wystarczy wybrać z rozwijanego menu po lewej stronie u góry edytora „Wstaw” i „kod kreskowy”. Naciśnij przycisk „Wstaw” i tag, który pobierze automatycznie odpowiedni numer z Twojej listy i zamieni go na graficzny kod, zostanie dodany do Twojego mailingu.
Pamiętaj, że aby kod zawarty w Twoim mailingu wyświetlił się poprawnie, musisz do listy subskrypcyjnej dodać pole dodatkowe, np. „kod kreskowy”. Oznacza to, że w bazie wpisujesz unikalny dla każdego użytkownika numer, a dopiero po wstawieniu odpowiedniego tagu w mailingu, system zamieni go na graficzny kod kreskowy.
Jak dodać pole dodatkowe „kod kreskowy”?
Jak dodać pole dodatkowe? Wgrywasz listę do systemu, klikasz na zakładkę „Subskrypcje”, wybierasz listę w której będziesz tworzył pola dodatkowe.
W tym kroku, możesz dodać pole dodatkowe. Tutaj też określisz tag personalizacji, czyli słowo, które będzie się odnosiło do danych w Twojej liście. Np. jeżeli chcesz wstawić tag „kod kreskowy” podajesz, jako tag personalizacji „code” (nie wolno używać polskich znaków).
Teraz, przechodzisz do swojego mailingu. W tej części, wstawiasz, tak jak opisano powyżej tag z rozwijanej listy.
Konfiguracja kodów
W drugim kroku, po rozwinięciu opcji zaawansowanych, pojawi się pole „kody kreskowe”, jeżeli jakikolwiek kod kreskowy jest dodany do kampanii. Aby działały poprawnie konieczne jest ich skonfigurowanie poprzez kliknięcie w button „Edycja”.
Opcje dostępne w konfiguracji:
- nazwa pola dodatkowego – służy do ustalenia nazwy pola dodatkowego, z którego będą pobierane dane do generowania kodów kreskowych,
- tekst w wypadku błędu – służy do ustalenia tekstu, z którego będzie generowany kod kreskowy w przypadku problemów z danymi w polu dodatkowym.
A poniżej gotowy kod, już po wysłaniu:
Jeżeli wciąż masz pytania, zapraszamy na mail: info@freshmail.pl.