Paweł Sala
wpis utworzony
wpis edytowany
FreshMail prezentuje raport: „CSS w e-mail marketingu”
Powrót do listy wpisówPrzygotowaliśmy kolejną odsłonę popularnego przewodnika, który pozwoli uzupełnić i odświeżyć wiedzę z zakresu użycia CSS w e-mail marketingu
Wiemy jak pracochłonne jest kodowanie mailingów HTML za pomocą CSS bez znajomości podstawowych braków aplikacji pocztowych i webowych. Dlatego postanowiliśmy podzielić się z Wami swoim doświadczeniem i skrócić cenny czas potrzebny na odpowiednie dostosowanie szablonu.
To już druga odsłona przewodnika, który cieszył się dużym powodzeniem wśród web developerów. Tym razem zwiększyliśmy ilość testowanych aplikacji desktopowych do dziewięciu obecnie najpopularniejszych (m.in. Microsoft Office Outlook 2003 i 2007, Apple Mail 3.6, Mozzilla ThunderBird oraz Lotus), a także aplikacji webowych aż do siedemnastu (wśród nich: Gmail, Home.pl, Interia, Onet i WP). Na specjalne życzenie naszych Klientów, zanalizowaliśmy również wpływ przeglądarek internetowych na sposób wyświetlania się mailingów.
Wykonaliśmy szereg testów opartych na specjalnie przygotowanych szablonach e-mailingowych, które dostarczały informacji na temat interpretacji właściwości CSS. Wzorowaliśmy się na najlepszych dostępnych źródłach na ten temat, m.in. raportach, które dla potrzeb Klientów zostały przygotowane przez specjalistów z CampaignMonitor. Materiały te nie wyczerpują jednak do końca tematyki dotyczącej CSS w e-mail marketingu, szczególnie jeśli chodzi o aplikacje dostępne na polskim rynku. Dlatego też, stworzyliśmy najbardziej aktualną bazę wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe w Polsce.
Zapraszamy do lektury!
Pełna wersja raportu do pobrania
Zespół FreshMail