Serwer SMTP Redcart – szybka integracja

Zintegruj Redcart z FreshMailem i ciesz się wysoką dostarczalnością Twoich maili transakcyjnych!

W myśl powiedzenia ,,Płacę i wymagam” konsumenci są przyzwyczajeni do szybkiej reakcji na zdarzenia w sklepie online. Aby zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi należy zwrócić uwagę, czy maile transakcyjne faktycznie docierają do ich skrzynek pocztowych oraz w jakim czasie. 

Dzięki synchronizacji z systemem FreshMaila masz pewność, że informacja zwrotna dotrze do Twojego odbiorcy szybko i nie wpadnie do spamu.

Dlaczego to takie ważne?

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek, że wysyłane przez Ciebie potwierdzenie transakcji, subskrypcji czy wiadomość z fakturą, trafiła do folderu spam lub zakładki “oferty”?

A może dostajesz sygnały od swoich klientów, że ich potwierdzenie transakcji zaginęło w drodze na skrzynkę lub dotarło z opóźnieniem? Jeśli tak, jest to wyraźny sygnał, że rozwiązanie, z którego korzystasz jest wadliwe. 

Te dwa czynniki, czyli dostarczalność i szybkość wysyłki, wpływają na Twoją codzienną pracę i postrzeganie firmy przez klientów. 

Połącz konto Redcart z kontem w systemie FreshMaila po SMTP, a zyskasz szybką i bezpieczną wysyłkę maili transakcyjnych.

Aby wysyłać maile transakcyjne, załóż konto we FreshMailu.

Zakładam konto

Jak uzyskać dostęp do integracji SMTP?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać dostęp do danych potrzebnych przy integracji z serwerem SMTP

Po aktywacji usługi, zaloguj się do FreshMaila i przejdź do zakładki Ustawienia > Wtyczki i API > Twoje dane do serwera SMTP.

 

Dane takie jak: host, port, login i hasło będą Ci potrzebne, aby poprawnie zintegrować Twój sklep z serwerem SMTP FreshMaila.  

Jak skonfigurować serwer SMTP w panelu Redcart?

Po otrzymaniu odpowiednich danych od Biura Obsługi Klienta kolejnym krokiem jest zalogowanie się w panelu Redcart i wejściu w: 

Ustawienia -> Podstawowe ustawienia 

Podstawowe ustawienia

Wówczas otworzy Ci się okno Ustawienia serwera pocztowego (jak poniżej):

Ustawienia serwera pocztowego Redcart

Następnie musisz wprowadzić w formularzu dane, które widzisz w zakładce Ustawienia > Wtyczki i API > Twoje dane do serwera SMTP na koncie we FreshMailu. 

Uzupełnione ustawienia serwera pocztowego Redcart

Przykładowo: 

Podaj adres e-mail - twoj_email@domena.pl

Podaj login do serwera poczty - smtp@freshmail.com

Podaj hasło do serwera poczty - Twoje hasło

Podaj adres serwera SMTP - smtp.freshmail.com

Podaj port SMTP - 465

Szyfrowanie - ustaw SSL

Na koniec przetestuj, czy wykonałeś dobrze wszystkie ustawienia. W tym celu kliknij w ,,Wyślij wiadomość testową”. Teraz powinieneś dostać taką wiadomość, jak poniżej:

Wiadomość testowa z systemu Redcart

Po przejściu wszystkich kroków Twoje konto z FreshMaila powinno być już zintegrowane z Redcart.