Obserwuj nasze profile social media

  • shoshana

    Własny sklep nietrudno założyć. Przy odpowiedniej wiedzy lub znajomościach nawet nie jest tak kosztowny jak by się to mogło zdawać. Ja znam się na programowaniu, koleżanka na marketingu. W duecie udało nam się stworzyć wspólnie sklep. Na wielu rzeczach udało nam się zaoszczędzić, dlatego z przyjemnością zainwestowałyśmy w rynki zagraniczne dzięki firmie Nowe Kolory.

  • Rafał

    Z tzw. trików koniecznie umieść słowa kluczowe w alt-ach do obrazków i mocno zwróć uwagę na pierwszy nagłówek na stronie. Plus oczywiście słowa kluczowe dobrze widoczne w opisach na stronie. Do dobierania słów kluczowych polecam Ubersuggest i starego dobrego Keyword Plannera :)

  • Anna

    Świetny artykuł, dzięki Maria :) może ktoś tutaj mi poradzi jeśli chodzi o SEO sklepu. Próbuję na własną rękę w oparciu o wiedzę internetową optymalizować teksty, bo niedługo startuję. Jakie narzędzia powinnam wykorzystać? Może znacie jakieś mało znane, ale skuteczne triki? Z góry dzięki.

  • pawelcyzman

    Fajny, „kieszonkowy” poradnik, tylko nie wiem czy początkującego ikomersiaka nie przerazi mnogość rzeczy o które trzeba zadbać (+ zebrać minimalną dawkę wiedzy pozwalająca na swobodną rozmowę ze specem od danego punktu). Ze swojej strony, jako ewangelista wysokiej jakości contentu produktowego, mogę tylko zachęcić do optymalizacji opisów produktów już od samego początku. Wielu błędów można dzięki temu uniknąć (np. http://aboutproducts.pl/blog/antyopisy-produktow-czyli-dlaczego-nie-kupuja). Niestety im dalej w las (bardziej leciwe bazy opisów produktów), tym częściej się okazuje, że jest sporo później do nadrobienia w tym temacie.

  • Stephany

    Świetny poradnik Marysiu i na dodatek wpadł w moje ręce w idealnym momencie :) Właśnie przygotowuję się do odpalenia mojego drugiego sklepu, ale kilka porad zastosuję także przy pierwszym.

    Szczególnie zainteresowała mnie usługa Google Shopping. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat jej skuteczności?