Paweł Sala
wpis utworzony
wpis edytowany
Jak kodować mailingi, czyli najnowszy Raport CSS!
Powrót do listy wpisówKalendarz
Marketera 2021
Zaplanuj najlepsze
kampanie tego roku!

Już po raz szósty przygotowaliśmy raport dotyczący technologii CSS w aplikacjach pocztowych, czyli jak kodować mailingi i newslettery aby się dobrze wyświetlały. Przenalizowaliśmy dziesiątki najpopularniejszych programów pocztowych oraz setki właściwości HTML/CSS - dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce 75 stron najbardziej aktualnej wiedzy z zakresu kodowania maili.
Nowości w raporcie
Ze względu na na ogromne zainteresowanie poprzednimi raportami postanowiliśmy po raz kolejny przeprowadzić badania i podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych.
Po raz pierwszy w raporcie przeanalizowaliśmy także możliwości wykorzystania animacji oraz treści video w mailingach. Dodatkowo rozbudowaliśmy badanie poświęcone właściwościom technologii CSS 3, które mogą mieć zastosowanie w email marketingu - dzięki temu bez większego problemu będziesz umiał przygotować maila także na urządzenia mobilne.
Większy zasięg
Coraz więcej użytkowników FreshMail stanowią osoby mieszkające w innych krajach europejskich. Jednocześnie coraz więcej rodzimych biznesów internetowych wykracza poza granicę naszego kraju. Z myślą o tych wszystkich od lat badaliśmy właściwości takich dostawców jak Gmail.com, YahooMail czy AOL.
Tym razem postanowiliśmy przygotować analizę także najbardziej popularnych dostawców poczty elektronicznej w takich krajach jak Rosja, Niemcy, Francja, Węgry czy Czechy.
Co znajdziesz w raporcie ?
Poza standardową analizą najpopularniejszych programów pocztowych i ich wyświetlania poszczególnych właściwości HMTL/CSS znajdziesz w raporcie także zbiór dodatkowych rad dla koderów i marketerów, a wśród nich:
- badanie dotyczące tego jak Polacy najchętniej otwierają mailingi i newslettery,
- praktyczne porady dla projektantów mailingów i developerów z uwzględnieniem Responsive Email Design,
- przepis na idealny mailing.
Udanej kampanii..