Chciałbyś by w Twoim e-sklepie sprzedaż wzrosła o extra 18%? Nie wiesz jak to zrobić? Zacznij stosować email marketing w swoim e-commerce. To właśnie ten kanał odpowiada za 18,4%  sprzedaży w e-sklepach. Dlatego zakasaj rękawy i dowiedz się jak robić dobry email marketing.

640-freshmail-webinarium

Sklepów internetowych w Polsce jest już 23 tysiące - czytaj: konkurencja nie śpi. Przekonanie klienta, że to właśnie Twój e-sklep konsument powinien wybrać, staje się coraz trudniejsze. Jak spowodować, by klienci, którzy trafili na Twoją stronę, powrócili na nią i dali się skusić na zakupy?

Pamiętaj, że tylko 8% klientów, którzy po raz pierwszy przeglądają Twój e-sklep jest gotowych na zakup. Dlatego przygotuj się na budowanie relacji z klientem i przy różnych okazjach przypominaj mu o promocjach, rabatach, ciekawych akcjach, by miał okazję zapamiętać Twój e-sklep.

Jak prowadzić taką relację? Rozwiązaniem szytym na miarę będzie email marketing, który bezpośrednio trafia do skrzynki konsumenta i ma większe szanse, by przebić się wśród gąszcza innych reklam.

E-mail marketing w Twoim e-sklepie pomoże Ci wzmocnić swoją pozycję na rynku e-commerce.

Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Już 21 lutego wraz ze Sky-Shop’em organizujemy Webinarium.

Dowiesz się:

Zapisz się już dziś!

Biorę udział!

A co po tym jak wyślesz kampanię email? Spraw, aby klient, który po raz pierwszy wejdzie na Twoją stronę, chciał dokonać zakupu. Na pierwszy rzut oka, sklep internetowy powinien być przyjazny dla użytkowników, atrakcyjny wizualnie, wzbudzać zaufanie i być jak najbardziej intuicyjny.

Z kolei najczęściej wymienianymi wadami w e-sklepach jest m.in. konieczność przeklikiwania się przez wiele stron. Internautów również odstraszają niewygodne formularze.

Start webinarium: 21.02 godz. 11:00
Zapisz się już dziś.

Biorę udział!

Mam nadzieję, że przekonałam Cię, że email marketing to nie mrzonki, a realna siła, która wzmocni Twoją pozycję na rynku e-commerce.

Obserwuj nasze profile social media