Jesteś w dobrych rękach
Nasi eksperci dadzą Ci wsparcie

Nasza obsługa klienta to ludzie, którzy z chęcią dzielą się wiedzą i są nastawieni na rozwiązywanie problemów.

Chcemy poznać, jakie masz potrzeby, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia w kontakcie z nami. Zawsze pamiętamy o tym, że mamy do czynienia z drugim człowiekiem.

Będziemy dla Ciebie tyle, ile tego potrzebujesz.

Pracujemy 7 dni w tygodniu. Od poniedziałku do piątku w godzinach 7-24,
w weekendy i święta w godzinach 9-21.

Poznaj nasze plany wsparcia.

Funkcjonalności

Basic

49 zł

Eco

199 zł

First Class

299 zł

Private

799 zł
Czas odpowiedzi (SLA)
24 h
6 h
15 min
5 min
Baza wiedzy
Akademia FreshMaila
E-mail
Chat
Telefon
Doradztwo w dostarczalności
Indywidualne raporty
Dedykowany account
Pomoc przy migracji do FreshMaila
Spersonalizowane szkolenie z FreshMaila
Obsługa w języku polskim
Dodatki

Basic

Eco

First Class

Private

Dedykowany IP
199 zł
199 zł
199 zł
199 zł

Basic

49 zł
Funkcjonalności
Czas odpowiedzi (SLA)
24 h
Baza wiedzy
Akademia FreshMaila
E-mail
Chat
Telefon
Doradztwo w dostarczalności
Indywidualne raporty
Dedykowany account
Pomoc przy migracji do FreshMaila
Spersonalizowane szkolenie z FreshMaila
Obsługa w języku polskim
Dodatki
Dedykowany IP
199 zł

Eco

199 zł
Funkcjonalności
Czas odpowiedzi (SLA)
6 h
Baza wiedzy
Akademia FreshMaila
E-mail
Chat
Telefon
Doradztwo w dostarczalności
Indywidualne raporty
Dedykowany account
Pomoc przy migracji do FreshMaila
Spersonalizowane szkolenie z FreshMaila
Obsługa w języku polskim
Dodatki
Dedykowany IP
199 zł

First Class

299 zł
Funkcjonalności
Czas odpowiedzi (SLA)
15 min
Baza wiedzy
Akademia FreshMaila
E-mail
Chat
Telefon
Doradztwo w dostarczalności
Indywidualne raporty
Dedykowany account
Pomoc przy migracji do FreshMaila
Spersonalizowane szkolenie z FreshMaila
Obsługa w języku polskim
Dodatki
Dedykowany IP
199 zł

Private

799 zł
Funkcjonalności
Czas odpowiedzi (SLA)
5 min
Baza wiedzy
Akademia FreshMaila
E-mail
Chat
Telefon
Doradztwo w dostarczalności
Indywidualne raporty
Dedykowany account
Pomoc przy migracji do FreshMaila
Spersonalizowane szkolenie z FreshMaila
Obsługa w języku polskim
Dodatki
Dedykowany IP
199 zł

Podane ceny są kwotami netto

Wypróbuj za darmo

Nastawieni na klienta

Wiemy, jak ważna jest obsługa klienta i jak różne możesz mieć preferencje. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka planów wsparcia, różniącymi się doborem formy kontaktu, szybkością odpowiedzi, poziomem doradztwa, czy nawet dedykowaną opieką jednego accounta.

Indywidualne raporty

Nasi eksperci są gotowi zapewnić Ci indywidualne raporty, które poinformują Cię o wynikach kampanii.

Czas odpowiedzi

Raz się nie pali, ale innym razem możemy potrzebować pomocy “na wczoraj”. W zależności od pakietu, czas oczekiwania na odpowiedź może wynieść od 1 doby do 5 minut. Wybierz to, co Ci będzie potrzebne.

Forma kontaktu

Wiemy, że jednym wystarczy porozmawiać na czacie, jednak inni twierdzą, że najlepiej jest rzeczy wytłumaczyć przez telefon. Wybór należy do Ciebie.

Każdy członek naszej załogi podziela wartości firmy,
którymi kieruje się również przy obsłudze klienta.

Zaangażowanie
Szacunek
Skupienie
Odwaga
Otwartość

Poznaj część naszej załogi

Ewa Nawaleniec

Ewa Nawalaniec

Support Team Coordinator

We Freshmailu pracuję od ponad 4 lat, natomiast wsparciem klienta w branży email marketingu zajmuję się od ponad 5.

Obecnie odpowiadam za koordynację zespołu Client Service tak, aby każdy klient otrzymał satysfakcjonujące rozwiązanie w odpowiednim czasie.

W relacjach z ludźmi, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, cenię sobie zrozumienie, wzajemny szacunek oraz ciągłą chęć poszerzania swojej wiedzy. Swój czas wolny poświęcam na zgłębianie tajemnic neurologii, sporty walki oraz… psy.

Maciej Jeż

Maciej Jeż

Account Manager

We FreshMailu zajmuję się wsparciem klientów w ich działaniach email marketingowych. Doradzam w obsłudze systemu oraz w wyborze odpowiedniego rozwiązania dla przedstawionych potrzeb.

Ponad 3 lata pracy w dziale obsługi klienta nauczyły mnie, że każdy jest inny i wymaga indywidualnego podejścia, nawet w rutynowych sytuacjach. Prywatnie zapalony narciarz, snowboardzista i rowerzysta oraz fan motoryzacji, a od niedawna szczęśliwy ojciec pary bliźniąt.

Klaudia Łosik

Klaudia Łosik

Key Account Manager

Od stycznia 2019 roku jestem częścią FreshMaila w obszarze obsługi klienta, a od lipca 2020 zajmuję się szkoleniem nowych osób w firmie. Przeprowadzam testy oraz weryfikuję postępy pracowników. Uczę, w jaki sposób korzystać z funkcji dostępnych w systemie i przekazywać tę wiedzę dalej. Ponadto zajmuję się dedykowaną obsługą klientów firmy poprzez bieżący kontakt, realizację kampanii oraz pomoc w ich tworzeniu i zarządzaniu kontem.

W pracy kieruję się cierpliwością, nieszablonowym podejściem do prezentowanego problemu. Kocham muzykę, gry komputerowe, tatuaże i klimaty postapokaliptyczne.

Wypróbuj plany wsparcia za darmo

Załóż konto