Changelog FreshMail - historia zmian aplikacji

[styczeń 2016]

  • łatwiejszy rebranding linków
  • możliwość  dodania dodatkowego parametra linku
  • nowe filmy instruktażowe
  • ostrzeżenia przy domenach emaila nadawcy
  • odświeżony pasek postępu importu
  • nowa mapa w raporcie geolokalizacji

 

[grudzień 2015]

  • personalizacja menu głównego, widok standardowy na górze [default] lub po lewej stronie
  • dodanie formularza powodów wypisu z listy
  • ułatwienie nawigacji pomiędzy listami
  • odswieżony CKEditor
  • nowe kształty w Designerze

 

[listopad 2015]

  • nowy autoresponder - Zrealizowanie celu  (współpraca z Google Analytics, Google Tag Manager oraz Kodami Trackingowymi FreshMail)
  • funkcjonalność kopiowania i przenoszenia odbiorców pomiędzy listami
  • zegar odliczający czas do automatycznego wylogowania się

 

[październik 2015]

  • 50 nowych szablonów malingów, wraz z szablonami transakcyjnymi
  • pełna personalizacja FreshMail (nowe tapety, zarządzanie żółtymi paskami)
  • możliwość dzielenia się stworzonymi szablonami z innymi uzytkownikami dla kont płatnych

 

[wrzesień 2015]

  • responsywny layout
  • formularz kontaktowy dostępny z każdego miejsca w systemie
  • nowa nawigacja - breadcrumbsy pokazujące użytkownikowi ścieżkę - gdzie jest, skąd przyszedł
  • podejrzenie szablonu w wersji mobile i desktop w Designerze
  • rozbudowa obsługa skrótów klawiszowych w Designerze

 

[sierpień 2015]

  • połączenie sekcji Kampanie Raporty 
  • zmiana nazwy kampanii jednym kliknięciem
  • empty data 
  • łatwiejsze przeglądanie i zarządzanie listami odbiorców oraz polami dodatkowymi
  • sticky headers - dodatkowo, pasek z nagłówkami i tabeli przykleja się do krawędzi strony, by były zawsze widoczne tytuły kolejnych kolumn