Specjalista ds. Utrzymania Klienta
KrakówJesteśmy zgranym zespołem specjalistów o wyjątkowych osobowościach, fascynatami marketingu i nowych technologii. Wciąż się rozwijamy i poszukujemy nowych talentów!
Do zespołu Customer Loyalty poszukujemy osoby, która razem z nami utrzymywać będzie świetne relacje z klientami poprzez opiekę, edukację i dopasowywanie optymalnych rozwiązań do klienta.
Jeśli lubisz mieć kontakt z ludźmi, rozmowy telefoniczne nie stanowią dla Ciebie problemu, zapraszamy!
Wyzwania:
- regularny kontakt z klientem;
- przedstawienie nowych ofert i podtrzymanie aktywnej współpracy;
- negocjowanie warunków współpracy z klientami, przygotowanie ofert, upselling;
- uczestnictwo w przygotowaniu akcji promocyjnych;
- współpraca przy tworzeniu materiałów szkoleniowych dla klientów;
- zarządzanie umowami klientów.
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy z klientami (w obsłudze klienta);
- doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, przedstawiciela będzie dodatkowym atutem;
- dobra organizacja;
- umiejętność rozmowy z klientem oraz badanie jego potrzeb;
- chęć rozwoju i nauki;
- umiejętność szybkiego odnalezienia się w nowych sytuacjach;
- znajomość Excela;
- znajomość usług mailingowych oraz e-marketingu będzie dodatkowym atutem.
Co oferujemy?
Przytulne, biuro, w którym poczujesz się jak w domu. Ale bez nadgodzin.
Szkolenia, konferencje, networking z chęcią będziemy dbać o Twój rozwój.
W zdrowym ciele zdrowy duch - rozdajemy darmowe karnety na siłownie.
Swoboda i przestrzeń na własne zdanie i inicjatywę.
To dopiero początek...
Zobacz 7 powodów dla których warto pracować we FreshMailuNo podeeeślijże CV :)
Nie daj się prosić. To może być początek pięknej przygody.
Czekamy pod adresem:
Kogo spotkasz
na rozmowie rekrutacyjnej?
Kamila
HR Specialist
7 powodów
dla których warto pracować
we FreshMailu
Zespół IT
Zobacz jak pracujemy
na co dzień
Przejdź się z nami
po biurze!
Wirtualnie na Google Street View,
lub w
realu pod adresem:
aleja Generała Tadeusza
Bora-Komorowskiego 25C w Krakowie.