Wysyłanie kampanii

Jak włączyć funkcję Gmail Promotions Annotation i wyróżnić kampanię w zakładce „Oferty”   Czytaj więcej

Według raportu Email marketing w liczbach 2018 już 50,21% użytkowników poczty elektronicznej ma założoną skrzynkę pocztową na Gmailu. Wielu z Twoich subskrybentów zapewne również korzysta z rozwiązania Google. Wiążę się z tym jedna ważna kwestia. Gmail dzieli otrzymywane wiadomości na trzy sekcje: Główne, Społeczności i Oferty. Wysyłając kampanie mailingowe z promocjami (i nie tylko) do […]


Jaki adres mailowy wpisać w polu „email nadawcy”?   Czytaj więcej

Użycie darmowego adresu email jako adresu nadawcy mailingu może powodować znaczący spadek dostarczalności wiadomości. Dzieje się tak ze względu na działania zabezpieczające, podjęte w ostatnim czasie przez wielu dostawców darmowej poczty elektronicznej (m.in.: Gmail, Yahoo, Hotmail, AOL, Onet, WP, itp.) Aby wyjaśnić na czym owe działania polegają oraz jakie adresy nadawcy będą w tym wypadku „bezpieczne”, stworzyliśmy dla Ciebie ten poradnik.


Jak korzystać z autorespondera “Zapis na listę odbiorców”?   Czytaj więcej

Jeśli chcesz, by odbiorca po zapisaniu się na listę otrzymał kilka wiadomości, np. z kolejnymi częściami Twojego szkolenia czy oferty, wybierz autoresponder “Zapis na listę odbiorców”. Jest to funkcja zautomatyzowania wysyłek. Przy pomocy kilku autoresponderów tego typu jesteś w stanie stworzyć swego rodzaju “kolejkę” wiadomości, które otrzyma odbiorca po zapisaniu się do Twojej listy odbiorców.