Jak działa licznik czasu we FreshMail Designerze?

egar odmierzający czas w kreacji e-maila to bardzo efektowny element kampanii promocyjnych. Licznik można wykorzystać do ogłoszenia początku wyprzedaży sezonowych, do kampanii informujących o ograniczonej czasowo promocji czy nawet do promocji wydarzenia, które odbędzie się w najbliższej przyszłości. To, w jaki sposób wykorzystasz licznik, zależy tylko od Twojej wyobraźni.

Jak dodać licznik do szablonu kampanii?

Licznik został przez nas stworzony jako odrębny blok, który możesz w łatwy sposób dodać do szablonu. Znajdziesz go w zakładce Bloki, na samym dole:

Blok z licznikiem możesz oczywiście dostosować do swojego szablonu, odpowiednio go edytując. Wystarczy, że klikniesz w blok, a następnie w kwadrat z godziną, który wyświetli się w górnej części bloku. Do wyboru masz 6 rodzajów licznika, które możesz wykorzystać do promocji oferty maksymalnie 9 dni przed datą jej rozpoczęcia.

Możesz również skorzystać z gotowych szablonów, które stworzyliśmy na Black Friday. Są one w pełni edytowalne, więc możesz je użyć nawet do innej okazji, usuwając blok graficzny dedykowany pod Czarny Piątek.

Pamiętaj, że to czy zegar odmierzający czas będzie działał właściwie zależy od skrzynki pocztowej z jakiej korzystasz Ty lub Twoi odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.  . Jeśli używasz Outlooka lub Thunderbirda to licznik nie zadziała na tych skrzynkach. Outlook oraz Thunderbird jako aplikacje desktopowe nie są tak rozwijane jak webowe aplikacje pocztowe i nie radzą sobie z  zaawansowanym CSS (kodowaniem mailingu).