Jak działa licznik czasu we FreshMail Designerze?

Zegar odmierzający czas w treści maila to bardzo skuteczny element kampanii email marketingowych.

Licznik taki można wykorzystać do ogłoszenia początku wyprzedaży sezonowych, w kampaniach informujących o ograniczonej czasowo promocji czy wydarzeniu, które odbędzie się w najbliższej przyszłości.

Licznik taki łatwo możesz dodać do szablonu maili dostępnych w bibliotece FreshMaila. 

Jak dodać licznik do szablonu maila?

Licznik został przez nas stworzony jako odrębny blok, który możesz w łatwy sposób dodać do szablonu. Znajdziesz go w edytorze FreshMail Designer w zakładce Bloki, na samym dole:

Blok z licznikiem możesz oczywiście dostosować do swojego szablonu, odpowiednio go edytując.

Wystarczy, że klikniesz w blok, w którym znajduje się licznik. Do wyboru masz kilka rodzajów fontów oraz nieograniczoną paletę kolorów - zarówno fontów, jak  i tła. Po kliknięciu w kwadrat z godziną, który wyświetli się w górnej części bloku, możesz natomiast ustawić czas zakończenia odliczania aż do 100 dni do przodu.

Możesz również skorzystać z gotowych szablonów maili, które stworzyliśmy specialnie na Black Friday. Są one w pełni edytowalne, więc możesz je użyć nawet do innej okazji, modyfikując blok graficzny dedykowany pod Czarny Piątek.

Pamiętaj, że to czy zegar odmierzający czas będzie działał właściwie zależy od skrzynki pocztowej z jakiej korzystasz Ty lub Twoi odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.  .

Jeśli odbiorca maila używa Outlooka lub Thunderbirda do odczytu poczty to licznik nie zadziała. Outlook oraz Thunderbird jako aplikacje desktopowe nie są tak rozwijane jak webowe aplikacje pocztowe i nie radzą sobie z  zaawansowanym CSS (kodowaniem mailingu).