Eliza Gniadek , Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Kiedy to minęło? Czyli podsumowanie 2017 roku we FreshMailu
Powrót do listy wpisówUfff… Co tu się we FreshMailu działo! Kolejny rok za nami i chciałoby się powiedzieć - kiedy to minęło? Kolejna porcja wyzwań i nowych projektów przed nami, ale zanim ruszymy dalej… czas na podsumowanie tego, co wydarzyło się w zielonym świecie FreshMaila :)
Wróćmy na moment do najważniejszych i najciekawszych wydarzeń roku. A zapewniamy, że było tego trochę ;)
Co zrobiliśmy
A co Cię czeka?
Najpoczytniejsze artykuły
Co słychać w firmie
Nie siedzimy całymi dniami w biurze...
Co zrobiliśmy
Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta i aby zapewnić najlepszą jakość usług… Dobra, nie od dziś wiadomo, że język korporacji to nie nasza bajka. Zamiast używać pustych frazesów - po prostu zobacz co nowego się wydarzyło we FreshMailu i co może Ci się przydać w tworzeniu jeszcze lepszych kampanii email marketingowych.
Kreator formularzy
Nie trzeba znać kodu html, by tworzyć estetyczne mailingi. Taka filozofia przyświeca nam od kilku lat. Następnym krokiem dla nas stało się stworzenie kreatora formularzy, który pozwala w prosty sposób stworzyć formularz zapisu na newsletter, który będzie pasował wizualnie do Twojej strony internetowej i spełniał oczekiwane funkcje. Ważne, że to wszystko nie wymaga posiadania umiejętności programistycznych.
Nowe rodzaje Usług
Zależy nam, by kampanie wychodzące spod rąk naszych klientów były na jak najlepszym poziomie. Jednocześnie wiemy, że marketer nie ma lekkiego życia i oprócz bycia Social Media Ninją, Ewangelistą nowych technologii i “ogarniaczem internetów”, musi zachować work-life balance.
Aby odciążyć marketera i pomóc mu zachować równowagę, przygotowaliśmy pakiet usług zarówno dla dopiero co wyklutych email marketingowych piskląt, jak i dla newsletterowych dinozaurów, którzy zjedli zęby na niejednej kampanii, ale wciąż brakuje im czasu lub liczą na jeszcze lepsze efekty. Są to...
Usługi na start, Usługi strategiczne i zarządzanie kampaniami
Specjaliści FreshMaila pomogą Ci m.in.: w stworzeniu optymalnego szablonu newslettera, połączeniu CRM z naszym systemem, przygotowaniu profesjonalnej strategii email marketingowej i... czego sobie dusza zapragnie :)
Aplikacja FreshMail Hello
Nowe technologie wkroczyły do świata email marketingu. Aby ekspresowo wysyłać newsletter stworzyliśmy aplikację FreshMail Hello, która pozwala na zrobienie tego z poziomu Twojego smartfona.
Dowiedz się więcej: FreshMail Hello - jak to działa?
Nowe, poszerzone wydanie książki "Świeże podejście do email marketingu"
Email marketing to wciąż jedno z najbardziej opłacalnych i efektywnych mediów, mimo swojego "wieku" przynosi średnio 3800% ROI. Aby iść za duchem czasu i nadążać za wciąż zmieniającymi się trendami, Paweł Sala postanowił poszerzyć nowe wydanie o:
- Kwestie związane z RODO,
- Dwa rozdziały eksperckie (Daniela Kędzierskiego z FastTony, Agnieszki Grzesiek-Kasperczyk z Kancelarii MyLo),
- Nowe case study, dzięki którym na przykładzie prawdziwych działań poznasz czynniki, które wpłynęły na ich sukces,
- Nowe dane i statystyki oraz przykłady ze świata e-marketingu
A co Cię czeka?
A co jest niesamowicie istotne z punktu widzenia prowadzenia działań email marketingowych, to zmiany, jakie zostaną wprowadzone wraz z RODO już 25 maja 2018 roku. Przewidują one kilka nowych obowiązków, m.in. obowiązek stosowania przepisów o ochronie danych osobowych już na etapie projektowania kampanii, rejestr czynności przetwarzania, obowiązek zgłaszania naruszeń oraz obowiązek informowania o fakcie przetwarzania danych osobowych, celu i danych administratora.
Jednak nie takie RODO straszne, jak je malują. Wokół nowego rozporządzenia narosło wiele mitów, dlatego chcąc rozwiać narastające wątpliwości, przeczytaj artykuł Pawła Sali na ten temat (a w nim znajdziesz ciekawą infografikę do pobrania całkowicie za darmo!)
Najpoczytniejsze artykuły
Rok 2017 to intensywny czas dla naszego działu contentu. Powstał ogrom artykułów!
Zobacz te najbardziej popularne:
- Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku
- 100 miejsc w sieci gdzie może zainspirować się marketer
- Marketing trendy 2017! Must have w digital od 20 ekspertów #FreshMailWie
- Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 1]
- Najciekawsze kampanie digital marketingowe 2016 roku
Co słychać w firmie
Co tu dużo mówić. Rośniemy w siłę i jest nas już niemal 80 osób. Rekrutacja nowych osób to u nas chleb powszedni, dlatego koniecznie sprawdź stronę rekrutacyjną FreshMaila.
Nie ominęły nas także nagrody branżowe, a najbardziej jesteśmy dumni z wyróżnienia Golden Arrow za kampanię dla DrTusza “Jak wydrukować pieniądze” i drugiego miejsca w prestiżowym konkursie Ekomersy w kategorii: System wspomagający zbierania leadów.
Case study działań email marketingowych zrealizowanych przez FreshMail dla Dr. Tusz from FreshMail on Vimeo.
Przeczytaj Case DrTusza i dowiedz się jak aktywizować nieaktywnych odbiorców
Oprócz tego FreshMail obchodził w tym roku swoje 9 urodziny. Z tej okazji wybraliśmy się na grę miejską po Krakowie.
Nie siedzimy całymi dniami w biurze…
Inaczej nie mielibyśmy szansy spotkać się z naszymi klientami, porozmawiać czy wymienić doświadczeniami i wiedzą. Dlatego część z nas ma niemal zawsze spakowane walizki na podróże po całej Polsce. Żeby Ci to lepiej zobrazować:
- Uczestniczyliśmy w ponad 65 eventach
- Wystąpiliśmy na ponad 30 szkoleniach i konferencjach
- Podczas których spotkaliśmy tysiące uczestników
Nasze eventy:
Nie sposób nie wspomnieć o organizowanych przez nas wydarzeniach. 5 edycja Mail My Day, październikowe Poranki z email marketingiem i nowy cykl Aula Polska Kraków oraz szkolenia dla naszych klientów przyniosły nam łącznie 1463 głodnych wiedzy uczestników!
Mail My Day
Oj, co to był za Mail My Day! Po pół roku przygotowań śmiało możemy powiedzieć, że piąta edycja okazała się ogromnym sukcesem.
Ponad 500 uczestników, 15 prelegentów, 9 warsztatów i 32 zaangażowanych w projekt patronów - tak wygląda liczbowe podsumowanie z wydarzenia. Ponadto aktywność naszych uczestników przyniosła nam 3 miejsce w trendach na Twitterze.
Poranki z email marketingiem
Głód wiedzy o najlepszych praktykach email marketingu doskwiera przez cały rok, dlatego w październiku odwiedzamy 5 polskich miast, żeby szkolić z tego, w czym jesteśmy ekspertami. Przeszkoliliśmy ponad 350 osób.
O czym opowiadaliśmy w tym roku?
Aula Polska Kraków
W tym roku wystartowaliśmy z zupełnie nowym projektem - organizacją cyklu eventów Aula Polska.
Zainteresowanie przeszło nasze oczekiwania (ponad 940 zapisanych osób!), więc mamy za sobą już trzy edycje krakowskiej Auli. A w planach o wiele więcej!
Zobacz relacje z tych wydarzeń:
Podsumowanie
Ostatni rok był dla nas czasem wielu wyzwań i przemyśleń. W nowy rok wchodzimy z głową pełną pomysłów. Śledźcie nas pilnie! Będzie się działo!