3 funkcje Google Analytics, które wzmocnią Twój biznes
Dzięki Google Analytics możesz sprawdzić, co realnie interesuje użytkowników i jak Twoja strona jest przez nich odbierana. Zobacz, jakie funkcje w Google Analytics możesz wykorzystać, by wzmocnić swoje działania sprzedażowe i marketingowe.
Różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn – czyli wnioski po wystąpieniu Pawła Tkaczyka na Mail My Day
Podczas konferencji Mail My Day, Paweł Tkaczyk mówił m.in. o tym, jakie są różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn i w jaki sposób budują oni relacje. Zobacz, jak dostosować język do płci w swoich działaniach marketingowych, aby osiągnąć lepsze efekty.
Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić
Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.
Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu
Zobacz, jakie informacje zdobędziesz dzięki analizie raportu z kampanii mailingowej, czego nauczysz się na temat swoich odbiorców, ich zachowań i potrzeb, a także jakie korzyści z tego wyciągniesz.
5 wskazówek – na co zwrócić uwagę tworząc wersję mobilną e-sklepu?
Aż 45% polskich Internautów korzystało ze smartfona podczas robienia zakupów w sieci. To ogromna liczba potencjalnych klientów, do których powinieneś dotrzeć. Jak to zrobić? Dowiedz się na co zwrócić uwagę przy projektowaniu wersji mobilnej e-sklepu.
Relacja Mail My Day 5
Zobacz obszerną relację z 5 edycji Mail My Day, czyli mnóstwo merytorycznej wiedzy od ekspertów z e-marketingu, praktyczne warsztaty i szalone afterparty!
Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać
Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.
5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu
Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.
Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017
Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!
Inspirujące kampanie na dzień kobiet
Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.
Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej
Karuzela na Facebooku pomoże Ci skutecznie zachęcić followersów do dołączenia do Twojej listy mailingowej. Sprawdź dlaczego format karuzelowy działa!
Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]
Pobierz darmowe szablony mailingu i skorzystaj z nich w swoich newsletterach! A 150 dodatkowych szablonów dostępnych we FreshMail Designer.
Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku
Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.
Sposoby na konwersję z email marketingu
Poznaj sposoby na konwersję z email marketingu poprzez dostosowanie swojej komunikacji do różnych wskaźników i obserwuj, jak konwersja z nich rośnie.
Email marketing dla blogerów cz. 3 – Monetyzacja listy
Trzecia część poradnika email marketingu dla blogerów. W tym artykule poznasz możliwości zarabiania na blogu, które możesz wykorzystać u siebie i generować niemały dochód.
Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce?
Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce? Zobacz kilka porad, by Twój e-sklep odpowiednio wcześnie rozpoczął promocję.
Jak “ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu
Z czym kojarzy się Tłusty Czwartek? Naturalnie z pączkami i innymi słodyczami! :) Dlatego tak wiele mailingów z okazji tego święta mocno akcentuje wszystko, co słodkie. W tym artykule pokażę Ci kilka przykładów, jak "ugryźć" Tłusty Czwartek w email marketingu.
Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017
Kolor roku Pantone 2017 to Greenery! Zobacz jakie inspiracje i możliwości niesie dla marketerów kolor zielony.
Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki
Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.