Najlepsze książki o e-marketingu, które musisz przeczytać

Rozpoczynając przygodę z e-marketingiem, warto czerpać z doświadczenia i wiedzy ludzi, którzy w tej dziedzinie działają już od dawna. W tym artykule znajdziesz książki o e-marketingu, do których warto nie tylko zaglądnąć, ale przestudiować i praktykować.

[Wideo] Koniec Safe Harbour – nie wysyłaj bazy mailingowej do USA!

Przesyłasz dane osobowe swoich odbiorców do USA lub innych krajów spoza Unii Europejskiej?Dowiedz się, dlaczego po upadku porozumienia Safe Harbour, jest to ryzykowne z prawnego punktu widzenia. 

Stwórz projekt mailingu taki jak znane marki [FreshMail Designer]

Pokazujemy jak zrobić projekt mailingu taki jak wysyłają znane marki. Rozkładamy we FreshMail Designerze na części trzy kampanie, zobacz jak je odwzorować.

Skuteczny newsletter dzięki user experience

Zobacz jakich zasad UX w marketingu musisz przestrzegać, aby odbiorcy chętnie czytali Twoje wiadomości i kupowali Twoje produkty.

Jak stosować drip marketing i lead nurturing, żeby zwiększyć sprzedaż?

Wygrzewanie leadów to kluczowy proces dla utrzymania wzrostu Twojego biznesu. Zobacz jak prowadzić własne działania lead nurturing z wykorzystaniem autoresponderów.

Wyciągnij więcej z newslettera wykorzystując Facebook Ads

Prowadzisz szerokie działania e-marketingowe? Zależy Ci na szybkiej sprzedaży, wysokiej konwersji i zwiększeniu rozpoznawalności Twojej marki? Wykorzystaj potencjał Twojej bazy mailingowej i dotrzyj do użytkowników za pomocą... Facebook Ads!

MailMyDay 4 – relacja na gorąco

Poczuj się jakbyś tam był! 15 eksperckich prelekcji, praktyczne warsztaty, networking. Miejsce spotkań pasjonatów e-marketingu i email marketingu.

33 inspirujące case study do wykorzystania w Twoich działaniach e-marketingowych

Zebraliśmy 33 inspirujące case study z zakresu e-marketingu, dzięki którym nauczysz się jak prowadzić własne działania na najlepszych branżowych przykładach.

7 zasad jak powinien działać email marketing w startupie

Email to jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych w internecie. Zobacz na jakich zasadach powinien działać email marketing w Twoim startupie.

Email marketing growth hacks – część 1

Poznaj email marketing growth hacks, aby skutecznie i efektywnie kosztowo budować bazę mailingową i rozwijać swój biznes.

10 sposobów na zbudowanie własnej listy mailingowej w B2B

Nie wiesz od czego zacząć budowanie własnej bazy? Poznaj 10 sposobów, które sprawdzają się najlepiej jeśli chodzi o zbudowanie własnej listy mailingowej w B2B i zobacz jakie narzędzia przydadzą Ci się na dobry start.

Jak przygotować kampanię mailową, żeby nie wylądować w SPAMie?

Poznaj mechanizm działania filtrów antyspamowych i dowiedz się jak przygotować skuteczną kampanię mailową, która ominie folder spam i dotrze prosto do skrzynek Twoich odbiorców.

Jak wykorzystać Big Data w ecommerce

Big Data, mimo 15-letniej historii, wciąż rodzi więcej pytań niż odpowiedzi. Przeczytaj jak możesz wykorzystać ten model zbierania danych w swoim sklepie internetowym.

[Case study] Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce – FreshMail dla bdsklep.pl

Dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez aktywację nieaktywnych klientów w e-commerce. Case study kampanii FreshMail dla bdsklep.pl

Facebook i wyższa konwersja z maili – darmowe sposoby

Wyższa konwersja z maili, dzięki darmowym aktywnościom na Facebooku? To możliwe. Buduj swoją listę mailingową i angażuj społeczności.

7 sprytnych sposobów na zarządzanie listą mailingową

Poznaj 7 sposobów na skuteczne zarządzanie listą mailingową, dzięki którym zwiększysz ilość zapisów do swojej bazy i poprawisz wyniki swoich kampanii.

Czym zaskoczy Cię Mail My Day IV

Już 20/21 kwietnia odbędzie się czwarta edycja konferencji Mail My Day. Nie może Cię na niej zabraknąć. Zobacz dlaczego!

Jak overlay exit popup zwiększy konwersję Twoich celów

Zwiększ konwersję celów wykorzystując overlay exit popup i wyświetlaj odbiorcom informacje, którymi są naprawdę zainteresowani.

3 rzeczy, które monitoring internetu może zrobić dla początkującego biznesu

Znajdź miejsca, w których są Twoi potencjalni klienci oraz konkurencja i wykorzystaj monitoring internetu z korzyścią dla swojego początkującego biznesu.