[Raport] Video marketing w polskich firmach

Zobacz dlaczego video to najlepiej dopasowana do potrzeb klientów forma komunikacji.

Marketing treści to must have 2016 roku + przykłady content marketingu FreshMaila

Sprawdź dlaczego content marketing to marketingowy must have i zobacz przykłady działań z zakresu content marketingu, które stosujemy we FreshMailu.

Microcontent – najskuteczniejsza metoda zarządzania social media za darmo

Zarządzasz profilami społecznościowymi i chcesz zwiększyć zasięgi, budować markę i relację z odbiorcami? Microcontent pomoże Ci robić to wszystko, czego nie da się osiągnąć publikując przypadkowe posty.

3 najprostsze sposoby na zbieranie listy mailingowej

Chcesz zacząć zbieranie listy mailingowej? Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 metody, dzięki którym możesz od zaraz zacząć pozyskiwać leady dla swojego biznesu.

Dlaczego należy testować każdy mailing przed wysyłką

Jeśli uważasz, że testowanie mailingu przed wysyłką jest niepotrzebną stratą czasu, najwyższa pora, abyś poznał 8 zagrożeń, które mogą Cię spotkać na drodze do udanej kampanii.

Nadawca z Gmail? Twój email nie wpadnie do inboxa

Zmiana w polityce DMARC. Jeśli wysyłasz newsletter z adresu z Gmaila Twoja dostarczalność może drastycznie spaść, ponieważ wiadomości zostaną odrzucone.

33+ najlepsze narzędzia dla freelancerów

Zebraliśmy dla Ciebie ponad 30 narzędzi, dzięki którym jako freelancer możesz znacząco poprawić efekty, tempo i wygodę swojej pracy. Wiele z nich jest darmowych, a wszystkie warto przetestować.

Social media i email marketing – rób to lepiej

Obok social media, bardziej bezpośrednim kanałem zacieśniania relacji między firmą a konsumentem, jest email marketing. Marketerzy potwierdzają, że spersonalizowane maile znacząco zwiększają stopień zaangażowania klientów.

Jak nie trafić do zakładki Oferty na Gmailu

Choć obecność maili w zakładce Oferty nie wpływa w tak wielkim stopniu na Open Rate, jak by to się mogło wydawać, obecność wiadomości w zakładce Główne wciąż jest elementem pożądanym przez marketingowców.

Lista mailingowa – jak odzyskać nieaktywnych odbiorców?

Czy wiesz dlaczego Twoja lista mailingowa powinna mieć jak najmniej nieaktywnych odbiorców? Przekonaj się sam i zobacz co zrobić, że odzyskać uwagę nieaktywnych odbiorców.

Jak zrobić mailing, który sprzedaje?

Czy wiesz jak zrobić mailing, który angażuje odbiorców i sprzedaje? Weź udział w bezpłatnym webinarium i dowiedz się jak stworzyć kampanię, która działa.

23 najlepsze darmowe narzędzia social media

Zarządzasz profilami społecznościowymi i potrzebujesz narzędzi? Mamy dla Ciebie 23 świetne, a przy tym całkowicie darmowe aplikacje i programy, które wspomogą Twoją pracę od zaraz.

Najlepsze praktyki w email marketingu [infografika]

Zobacz, na co zwracać uwagę podczas projektowania szablonu mailingu i upewnij się, że nie popełniasz podstawowych błędów. Poznaj najlepsze praktyki w email marketingu, a to wszystko w łatwej i przyjemnej w czytaniu infografice!

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Dzień Matki

Dzień Matki to idealna okazja, aby zwiększyć sprzedaż. Poznaj 3 sposoby, dzięki którym w tym dniu, spieniężysz relacje, które budowałeś z odbiorcami przez cały rok.

Fonty w email marketingu

Dlaczego odpowiedni font w email marketingu jest tak ważny? Jakie są podstawowe zasady stosowania fontów w mailingach? Jakich fontów używać, a jakich unikać? Tego wszystkiego dowiedz się czytając ten artykuł.

Po co email marketing na blogu i jak zacząć go robić

Jesteś blogerem i chcesz jeszcze lepiej się promować? Dowiedz się, jak zacząć email marketing i osiągać dzięki niemu jeszcze lepsze wyniki nawet, jeśli nigdy nie miałeś z nim styczności.

16 wtyczek do Chrome, które ułatwią pracę marketera

Chrome to jedna z najpopularniejszych przeglądarek na świecie. Nic dziwnego, że powstaje mnóstwo wtyczek rozszerzających jej podstawowe funkcje. Zebraliśmy 18 wtyczek, które usprawnią działanie przeglądarki, ułatwią organizację pracy z tekstem czy grafiką.

Wypróbuj te sposoby, jeśli chcesz zwiększyć ruch na blogu

Zebraliśmy w jednym poście 8 wtyczek do WordPressa, 10 narzędzi online i 9 sprawdzonych metoddzięki którym będziesz mógł zwiększyć ruch na blogu i jeszcze skuteczniej angażować czytelników.

Zmiany w Gmail Inbox pomogą Ci zwiększyć Open Rate wiadomości

Zmiana, którą wprowadza Google w swojej usłudze Inbox pomoże Ci zwiększyć Open Rate wiadomości! Sprawdź jak wykorzystać nową funkcjonalność na swoją korzyść.