Co email marketing i SEO mogą zdziałać razem

Integreacja działań email marketingowych i SEO zwiększy ruch na Twojej stronie oraz przekształci odwiedzających internautów w konwertujących i powracających klientów.

Nowe funkcjonalności i usprawnienia we FreshMailu

W tym poście znajdziesz opis najciekawszych rozwiązań jakie wprowadziliśmy we FreshMailu w ostatnim czasie.

65 artykułów, które pomogą Ci rozwinąć swój biznes

Jak rozwinąć własny biznes? Zebraliśmy w jednym miejscu 65 artykułów, po przeczytaniu których Twoje zmagania w świecie biznesu będą łatwiejsze.

[Infografika] Czego o email marketingu nauczy Cię Święty Mikołaj

Aby wesprzeć Wasze świąteczne kampanie zaczerpnęliśmy inspiracji od niekwestionowanego mistrza świątecznej atmosfery i organizacji - samego Świętego Mikołaja! Zobacz infografikę!

[Wywiad] Safe Harbour – uważaj na systemy, które przetwarzają dane osobowe!

Czym są dane osobowe i jak należy je chronić? Co po odrzuceniu porozumienia Safe Harbour? Dlaczego powinieneś uważać na zagraniczne firmy, które przetwarzają dane osobowe? Na te i inne pytania odpowiada ekspert prawa.

Recepta na skuteczny temat wiadomości

Jest wiele czynników, które należy brać pod uwagę tworząc tytuł wiadomości: długość, forma, treść, ale także znajomość odbiorców, branża czy oferta. Odpowiednio skonstruowany będzie skutecznym narzędziem. Zobacz jak to zrobić.

Jak się przygotować do Dnia Darmowej Dostawy?

Już 1 grudnia odbędzie się 6 edycja Dnia Darmowej Dostawy. Wykorzystaj tą datę do pozyskania nowych klientów i inwestycji w budowę wizerunku swojego sklepu.

Newsletter na smartfonie – dobre i złe przykłady

Przedstawiam kilka dobrych i złych przykładów kreacji newsletterów, które pomogą Ci stwierdzić czy Twój mailing jest prawidłowo zaprojektowany pod mobile.

Co może zrobić dla Ciebie stopka newslettera

Wykorzystaj stopkę, by zaimponować, przykuć uwagę oraz pokazać to, czego oczekują subskrybenci. A dodatkowo: zaprezentuj coś ekstra!

25 nawyków, które na zawsze odmienią Twój email marketing

W marketingu, gdzie istotny jest ciągły rozwój i śledzenie reakcji na swoje działania, nawyki odgrywają bardzo ważną rolę. Z tego artykułu dowiesz się jakie nawyki marketera gwarantują jego  sukces.

Na co zwrócić uwagę wybierając zewnętrzną bazę mailingową?

Mailing to doskonały kanał dotarcia do Twojej grupy docelowej. Jeśli nie masz własnej listy odbiorców, sprawdź na co zwrócić uwagę wybierając odpowiednią bazę zewnętrzną.

Email marketing w promocji eventów – o czym pamiętać

Email marketing jest doskonałym kanałem promocji wiedzy, a więc również eventów. Sprawdź, o czym warto pamiętać przy promocji Twojego wydarzenia za pomocą email marketingu.

[Infografika] Z okazji Halloween sprawdź co straszy w email marketingu

Z okazji Halloween przypominamy co strasznego może zdarzyć się z Twoją kampanią, jeśli nie będziesz przestrzegać podstawowych zasad email marketingu.

Zapis na newsletter, który działa – Twoja checklista

Dobrze zaprojektowany formularz zapisu sprawi, że Twoja lista mailingowa będzie systematycznie rosnąć. Zastanawiasz się jak taki przygotować? My wiemy i dlatego stworzyliśmy dla Ciebie poniższą checklistę.

Zapraszamy na wirtualny spacer po FreshMailu!

Trudno o bardziej kreatywne połączenie niż FreshMail i Opcom. Takie jest też nasze biuro - prawdziwy generator twórczych pomysłów. Odwiedź nasze biuro bez wychodzenia z domu. Zapraszamy!

Dlaczego warto stosować Email Marketing Automation?

Wykorzystaj potencjał Email Marketing Automation, zwiększ efektywność swoich kampanii i skutecznie realizuj własne cele. Zobacz dlaczego warto zacząć stosować automatyzację już dziś.

6 najczęstszych błędów w email marketingu

Poznaj 6 najczęściej popełnianych błędów w email marketingu i sprawdź co należy wyeliminować, aby Twoje wysyłki były skuteczne.

Zintegruj ulubione aplikacje z FreshMailem poprzez Zapier

Poznaj Zapier, wyjątkową aplikację, dzięki której bez wiedzy technicznej połączysz FreshMail i wybrane aplikacje i zautomatyzujesz przepływ danych.

100 narzędzi dla Content Marketera

Lista 100 przydatnych narzędzi do planowania, tworzenia, dystrybucji i promocji treści w internecie.