Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
Black Friday – wypróbuj nasze gotowe szablony maili!
Powrót do listy wpisówJuż listopad, a Ty czujesz na karku oddech Black Friday i ogromu pracy, który musisz włożyć, by promocja się udała? Spokojnie, my jesteśmy w podobnej sytuacji każdego roku. Tym bardziej, że prawie 20% wszystkich kampanii mailowych wysyłanych jest właśnie w końcówce roku i ma to naturalny związek z Black Friday. Na szczęście przychodzimy do Ciebie z gotowym rozwiązaniem. A są nim szablony maili pod Black Friday! Specjalnie zaprojektowane, w pełni responsywne, dostępne od ręki i możliwe do łatwej edycji za pomocą FreshMail Designera.
Gotowe szablony newslettera na Black Friday i Cyber Monday
W naszym Designerze możesz wybrać szablony, które przygotowaliśmy specjalnie z okazji Black Friday i Cyber Monday. Możesz je edytować, dostosowując wygląd pod Twoją markę i kreując treść wedle Twoich potrzeb.
Linki do szablonów:
- “Nie taki czarny Black Friday”;
- “Seria: minimalizm”;
- “Wyróżnij swoją promocję”;
- “Ultra Cyber Monday”;
- “Postaw na kolory”.
Edycja tekstów i stylów czcionek
Zapewniamy szybką edycję tekstu na szablonie, a także modyfikację stylów. Dzięki temu jesteś w stanie w szybki sposób dostosowywać każdy szablon, który wybierzesz.
Szybka edycja tekstu
Dostosowywanie stylów jednym kliknięciem
Dopasowywanie kolorów przy użyciu HEX
Modyfikacja stylów w jednym miejscu
Klucz to CTA
Jedną z najważniejszych rzeczy w szablonie jest przycisk z nawołaniem do akcji. We FreshMailu można go dowolnie edytować - zmienić kolor, ustawić zaokrąglenie rogów bądź dopasować marginesy.
Modyfikacja szablonu poprzez bloki
Dzięki blokom jesteś w stanie szybko zmodyfikować cały szablon bez pomocy programisty. Możesz dodać obrazy, tekst czy odstęp pomiędzy elementami. Masz również możliwość przesuwania i usuwania bloków.
Dodawanie grafik z naszej biblioteki
Możesz wgrywać swoje elementy graficzne lub wyszukać odpowiednie treści wizualne w naszym Designerze.
Wykorzystanie licznika czasu
To, co łączy wszystkie kampanie promocyjne w Black Friday, to czasowa promocja. Zaczyna się ona i kończy w danym terminie. Informując o tym klienta korzystasz z efektu FOMO (fear of missing out), które może zwiększyć Twoją sprzedaż.
Multichannel - połącz e-mail marketing z social media
Dziś nie wystarczy mieć jednego kanału dotarcia do klienta - najlepiej jest stworzyć strategię komunikacji opartą na multichannel. Weźmy za przykład Black Friday. Możesz wysłać mailing, a następnie informować w social mediach o najlepiej sprzedających się produktach. Nasz Designer daje możliwość szybkiego dodania firmowego profilu społecznościowego z wielu platform.
Podgląd przed wysyłką e-maila
Niezwykle ważne dziś jest dostosowanie szablonu mailingu do wielu urządzeń mobilnych. Dzięki naszemu narzędziu możesz upewnić się, że Twój mailing zostanie dobrze odczytany niezależnie od tego, czy użytkownik otworzy Twój newsletter na komputerze lub telefonie.
Dlaczego w naszym Designerze?
FreshMail Designer to nasze autorskie rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie chcą bądź nie czują się swobodnie w korzystaniu z języka HTML. W Designerze edytujesz szablon przesuwając i dodając odpowiednie bloki – to, jak budowa z klocków.
Szablony tworzone w Designerze są w pełni responsywne, to znaczy dopasowują się do rozdzielczości ekranu, a więc będą się poprawnie wyświetlały na większości urządzeń mobilnych.
Zobacz też:
- Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?
- Jak stworzyć kreację maila we FreshMail Designerze?
Jak zyskać dostęp do szablonów?
Szablony dedykowane kampaniom Black Friday znajdują się w aplikacji, w Bibliotece → E-mail. Dlatego, żeby uzyskać do nich dostęp, musisz posiadać konto FreshMail.
Dobrą wiadomością jest to, że takie konto możesz założyć za darmo i przez 14 dni testować możliwości FreshMaila. W tym czasie możesz dostosować swój szablon wiadomości pod Black Friday, wgrać bazę czy przygotować segmenty.