Raport: Email marketing w liczbach
Zobacz raport FreshMaila: Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego jakie są najczęstsze wykorzystywane taktyki marketerów i jak reagują na nie odbiorcy. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.
5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila
Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.
Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką
Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.
E-mail marketing – od czego zacząć? 17 artykułów na start
Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.
Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?
Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.
Maile transakcyjne w e-commerce – sprzedawaj więcej!
Czy wiesz, że maile transakcyjne są 8x chętniej otwierane niż innego typu maile? Może warto wykorzystać to do zwiększenia zaangażowania e-klientów? Dowiedz się, jak wykorzystać maile transakcyjne w e-commerce, aby sprzedawać więcej.
Kryzys w influencer marketingu – jak sobie z nim radzić?
Influencer marketing to jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat. Jednak i tutaj zdarzają się kryzysy. Jak sobie z nimi radzić? Zobacz post gościnny Whitepress.
Jak poprawić Reputację Nadawcy, a tym samym dostarczalność mailingów
Poznaj dobre praktyki, które pozwolą Ci poprawić dostarczalność Twoich wiadomości email i dostarczać subskrybentom maile, w które chętnie się zaangażują.
Jak nagłówki tabloidów pomogą Ci zwiększyć Open Rate
Chcesz zwiększyć Open Rate swoich kampanii? Dowiedz się jak nagłówki tabloidów (i nie tylko) mogą Ci w tym pomóc.
Kilka słów o tym, jak NIE robić email marketingu
Jak nie robić email marketingu i dlaczego niestosowanie się do dobrych praktyk tego kanału komunikacji - czyli spamowanie - po prostu Ci się nie opłaca.
Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić
Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.
5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu
Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.
Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017
Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!
Inspirujące kampanie na dzień kobiet
Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.
Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku
Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.
Sposoby na konwersję z email marketingu
Poznaj sposoby na konwersję z email marketingu poprzez dostosowanie swojej komunikacji do różnych wskaźników i obserwuj, jak konwersja z nich rośnie.
Jak “ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu
Z czym kojarzy się Tłusty Czwartek? Naturalnie z pączkami i innymi słodyczami! :) Dlatego tak wiele mailingów z okazji tego święta mocno akcentuje wszystko, co słodkie. W tym artykule pokażę Ci kilka przykładów, jak "ugryźć" Tłusty Czwartek w email marketingu.
Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017
Kolor roku Pantone 2017 to Greenery! Zobacz jakie inspiracje i możliwości niesie dla marketerów kolor zielony.
Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki
Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.