20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków
Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.
Email marketing w branży fitness
Prowadzisz klub fitness, siłownię lub szkołę walki? Zatem wiesz, że coraz więcej osób chce dbać o zdrowie i kondycję fizyczną. Z jednej strony to dla Ciebie ogromna szansa, z drugiej łączy się z wciąż rosnącą i rozwijającą się konkurencją.
Gorąca relacja z konferenecji Marketing Maraton
Dowiedz się co wydarzyło się na konferencji Marketing Maraton. Mamy dla Ciebie gorącą relację!
Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?
Proces budowania customer experience jest ciągły. Analizując krok po kroku, kiedy odbiorca spotyka się z Twoją marką, okazuje się, że na cały cykl zakupowy wpływ mają poszczególne, drobne momenty, które są nazywane punktami styku. O co w nich chodzi? Jak je zidentyfikować? Zobacz artykuł.
RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]
Pamiętacie opowieści o czarnej wołdze, której nikt tak naprawdę nie widział, ale w czasach PRL straszono nią dzieci? Podobnie zaczyna wyglądać sytuacja z RODO - regulacja jeszcze nie weszła w życie, a wokół niej zdążyło narosnąć już wiele mitów i legend. Czas na rozprawienie się z kilkoma z nich.
“Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu
W artykule znajdziesz przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę naszych najlepszych i najbardziej przydatnych wpisów świątecznych. Ich celem jest inspirowanie, informowanie o najlepszych trendach i praktykach email marketingowych w tym właśnie okresie.
Jak poprawić zaangażowanie wykorzystując lojalność odbiorców?
Jednym z wielu kryteriów, na podstawie których możesz segmentować swoją bazę odbiorców, jest lojalność odbiorców. Stwórz segmenty i dowiedz się, jak komunikować się z każdym z nich.
Jak pisać skuteczne copy?
Jak napisać zgrabne i skuteczne copy? W tym artykule poznasz pewne zasady i metody, które pomogą Ci uporządkować myśli i skierować je na odpowiednie tory. Dzięki nim będziesz o krok od stworzenia idealnej treści.
Jak zatrzymać wypisy z bazy?
Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.
Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka
Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu
Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics
W zależności od tego, jakich informacji potrzebujesz i w jaki sposób chcesz je wykorzystywać, masz do wyboru 3 sposoby łączenia danych z kampanii z informacjami dostępnymi w Google Analytics. Zobacz, jakie informacje uzyskasz bez integracji, z integracją i przy zastosowaniu Marketing Automation.
Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM
Przeczytaj czym jest analiza RFM i jak ją wykorzystać do scoringu klientów. Dowiesz się m.in. o wskaźniku Response Rate, przydatnym do polityki rabatowania.
6 wskaźników marketingowych, które warto stosować
Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów
Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.
Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.
Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.
Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.
Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.
5 książek o e-commerce, które warto znać
Okres urlopowy to dobry moment, by nadrobić zaległą lekturę i wzbogacić co nieco swoją wiedzę. Dlatego tym razem zestawienie 5 książek o e-commerce, które warto przeczytać.
“Jak wydrukować pieniądze”, czyli case study kampanii dla Dr Tusz wyróżnionej w Golden Arrow
Czy email marketing i sklep z tuszami do drukarek to dobre połączenie? I dlaczego optymalizacja to klucz do sukcesu i konwersji? To wszystko znajdziecie w case study kampanii dla Dr Tusza, wyróżnionej w Golden Arrow.
Chcesz efektów w email marketingu? Stosuj personalizację!
Email jest najbardziej osobistym miejscem w sieci, co za tym idzie odbiorcy właśnie tutaj chcą dostawać najbardziej dopasowane do nich wiadomości. Dlatego stosowanie personalizacji w email marketingu jest Twoim absolutnym "must have". Dowiedz się z artykułu jak to zrobić.