O budowaniu relacji w świecie marketingu – moja rozmowa z Magdą Urbaniak
Ostatnio miałem przyjemność rozmawiać z Magdaleną Urbaniak, która w Brand24 zajmuje stanowisko Global Communications Manager. A mówiąc prościej, zajmuje się budowaniem relacji z klientami Brand24 na całym świecie. Magda na własnej skórze przekonała się dlaczego komunikacja jest kluczem do budowania silnych relacji, jakich błędów unikać i dlaczego influencer marketing jest nie tylko popularnym trendem, ale też sposobem na budowanie silnej marki.
Relacja z VI Mail My Day – zobacz najważniejsze wskazówki od prelegentów
W tej relacji nie będzie o chcących poszerzać swoją wiedzę uczestnikach, nie opowiem też o fotobudce ze ścianką Mail My Day, czy o możliwości zgarnięcia książki Pawła Sali. Nawet o pysznym cateringu nie wspomnę więcej niż tylko raz... Ale podczas tej relacji wyciągnę po kilka najważniejszych wskazówek, którymi nasi prelegenci dzielili się z publicznością.
Kalendarz Marketera na 2018 rok
Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.
4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…
Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.
W dżungli pytań – Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski czyli wywiad z prelegentami Mail My Day
Dzisiaj w krzyżowy ogień pytań wpadli: Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski. Opowiadali m.in. o tym, jakie były ich początki w branży, co jest ważne i trudne zarazem w pracy marketera oraz o tym, co czeka słuchaczy podczas ich preznetacji na konferencji Mail My Day.
“Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce
Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.
Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem
Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.
Wywiad z prelegentami Mail My Day – Artur Jabłoński, Łukasz Chwiszczuk, Grzegorz Nowak
Mamy dla Ciebie nie lada gratkę - wywiady z prelegentami, którzy wystąpią podczas konferencji Mail My Day już 20-21 marca w Warszawie. Tym razem grad pytań trafił do króla Facebooka - Artura Jabłońskiego, Copperfielda AdWordsów - Łukasza Chwiszczuka i Gandalfa omnichannelu, czyli Grzegorza Nowaka.
Content i email – jak to połączyć w strategii marketingowej?
Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.
RODO to “nowa księgowość” – wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
Przeczytaj inspirujący wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk. Będzie oczywiście o RODO, o tym jak tłumaczyć prawo oraz co jest prawdziwą pasją Agnieszki.
Strategia email marketingowa w e-commerce
Email marketing wciąż się rozwija i przynosi ogromny zwrot z inwestycji. Jeśli jednak chcesz w pełni wykorzystać jego możliwości, nie możesz działać na oślep. Potrzebna jest Ci strategia email marketingowa.
[PORADNIK] Email marketing w branży edukacyjnej
Wiemy, że każda dziedzina biznesu ma swoją specyfikę. Inne metody sprawdzą się w branży modowej, a inne w technologicznej. Dlatego przygotowaliśmy specjalny poradnik dla branży edukacyjnej, który uwzględnia jej charakter działania.
Jak przygotować się do RODO – moja rozmowa z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
Dla przedsiębiorców rok 2018 będzie rokiem pod znakiem RODO. Nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych zastępuje przepisy wprowadzone ponad 20 lat temu i dostosowuje je do nowych realiów.
Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka
Dzień Babci i Dziadka to, mimo styczniowych mrozów, jedne z najcieplejszych dni w roku. Również marki zadbały o to, aby w tym dniu Babcie i Dziadkowie poczuli się wyjątkowo, dodatkowo wykorzystując to święto jako dodatkową okazję sprzedażową.
Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in
W relacjach międzyludzkich liczy się pierwsze wrażenie. Ten szeroki uśmiech, miły gest… To właśnie te rzeczy decydują, jaką opinię wyrobisz sobie o poznanej osobie i czy zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej.
Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe
Niektóre reklamy wzruszają, niektóre wprowadzają w zakłopotanie, a jeszcze inne bawią. Śmiech jednak ma to do siebie, że wywołuje w człowieku pozytywne skojarzenia i wprawia go w dobre samopoczucie.
Marketing dla urzędów i samorządów
Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]
Zapis do newslettera w świecie postRODOwym
Życie administratorów danych zdaje się dzielić na dwa etapy - ten przed wejściem w życie RODO i ten po nim. Data 25 maja 2018 r. spędza sen z powiek większej ilości osób niż koniec świata przepowiadany przez Nostradamusa czy starożytnych Majów. Jedno jest pewne - rozporządzenie wywrze wpływ również na email marketing.
“Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing
W ostatnim czasie marki w różny sposób wykorzystywały popularność, jaką niesie ze sobą seria Gwiezdne Wojny, wykorzystując nowy film do promocji siebie i swoich produktów. Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.