Anna Łowczowska wpis utworzony wpis edytowany
Dowiedz się jak kodować mailingi, aby wyglądały tak jak to wymyśliłeś [raport]
Powrót do listy wpisówDuże zainteresowanie poprzednimi raportami zmobilizowało nas, aby ponownie wziąć pod lupę wykorzystanie technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Badania jak co roku poprzedziliśmy wnikliwą analizą dostępnej na rynku literatury. Teraz chcemy podzielić się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych.
Testowaliśmy, badaliśmy i wyciągnęliśmy wnioski
W ramach badań nad technologią CSS wykonaliśmy szereg testów opartych na specjalnie przygotowanych szablonach emailingowych. Dostarczyły one informacji na temat interpretacji właściwości CSS w poszczególnych narzędziach. Właściwości CSS badaliśmy także podczas codziennych zmagań z szablonami, które przygotowujemy dla naszych Klientów.
Jak kodować mailingi, aby wyglądały tak jak tego chciałeś?
Głównym celem raportu jest zaprezentowanie wyników podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu mailingu, tak aby jego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach był w zgodzie z zamierzeniami jego projektantów.
Dodatkowo chcieliśmy zwrócić uwagę koderów oraz osób związanych z emarketingiem na podstawowe błędy popełniane podczas przygotowywania projektów mailingowych.
Propagujemy w nim także metodologię graceful degradaton, która pozwala tworzyć nowoczesne szablony, tak by były one poprawnie wyświetlane również przez „słabsze” aplikacje.
Co jeszcze w raporcie?
W raporcie oprócz wyników badań, znajdziecie:
- praktyczne porady dla projektantów mailingów i developerów,
- przepis na idealny mailing,
- kod przykładowego mailingu,
- przydatne linki.
Całość raportu to także unikalna baza wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, która będzie znakomitym źródłem informacji i dobrych praktyk dla web developerów.
Na stronie raportu udostępniliśmy ściągawkę dla develepoerów.