Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail zintegrował się z systemem rekomendacji Quartic
Powrót do listy wpisówFreshMail rozpoczął współpracę z inteligentnym systemem personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu Quartic.
Quartic to narzędzie stworzone z myślą o rynku e-commerce, które analizuje zachowanie Klientów w witrynie i na tej podstawie uczy się ich preferencji zakupowych. Zastosowanie nowoczesnych algorytmów (data mining) i sztucznej inteligencji pozwala przekształcić te dane w wiedzę, która przekłada się na stworzenie oferty idealnie dopasowanej do potrzeb Klienta. Poprzez system idealnie spersonalizowanych rekomendacji, użytkownicy wracają częściej, kupują więcej, równocześnie polecając stronę swoim znajomym. Wraz ze wzrostem świadomość marki wśród konsumentów, wzrasta ich lojalność, co przekłada się na zysk z Twojej witryny lub sklepu.
Jak FreshMail współpracuje z systemem Quartic?
Quartic analizuje informacje na temat historii zakupowej i zachowania klientów w sklepie on-line, a FreshMail wykorzystuje je do tworzenia spersonalizowanych kampanii newsletterowych. Funkcjonalność FM, która pozwala na takie działania to np. content dynamiczny. Dzięki niej system będzie automatycznie komponował newslettery w oparciu o informacje na temat preferencji zakupowych subskrybenta newslettera - nie tylko tekst, ale również grafikę.
W ten sposób, na 1000 wysłanych e-maili, 1000 z nich może wyglądać inaczej, ale każdy z nich będzie precyzyjnie dopasowany do potrzeb użytkownika. Więcej o tym jak zastosować tę funkcjonalność, znajdziecie na naszym blogu.
Zapraszamy do korzystania z naszych rozwiązań dla rynku e-commerce. Przypominamy, że można już używać naszej wtyczki do Magento.