Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Poranki z email marketingiem – gorąca relacja
Powrót do listy wpisówPoranki z email marketingiem
Kolejna edycja poranków z email marketingiem dobiegła końca. Przejechaliśmy 1632 kilometry, by szkolić osoby spragnione email marketingowej wiedzy.
Ekipa FreshMaila odwiedziła 5 miast: Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. Na porankach 4 prelegentów przedstawiło 274 slajdy, a wysłuchało nas aż 365 uczestników. Jeśli chodzi o smakołyki to łącznie do wszystkich brzuchów wpadło 73 kilogramy ciasta oraz 648 kaw i herbat :)
Dbając o wiedzę uczestników, nie tylko podczas Poranków, rozdawaliśmy darmowe egzemplarze magazynów: Marketer+, Online Marketing i Sprawny Marketing.
7 grzechów głównych w email marketingu
Poranki rozpoczynała Anna Łowczowska opowiadając o 7 grzechach głównych w email marketingu. Wyjaśniła m.in.: czym jest permission marketing i dlaczego nie należy kupować gotowych baz mailingowych. Pokazała, jakie są niezbędne elementy kreacji i na co należy zwracać szczególną uwagę. Objaśniła, jak wykorzystać wiedzę z raportów.
Jak nie trafić do SPAMu
Drugim z prelegentów był Łukasz Hardek, który poruszył niezwykle istotny temat, jakim jest dostarczalność. Wg danych Return Path w Europie dostarczalność jest na poziomie 83%. Łukasz wyjaśnił, jakie czynniki na nią wpływają i czego należy pilnować w swojej strategii email marketingowej. Podał również kilka sprawdzonych rad i tricków, by zwiększyć dostarczalność swoich wiadomości. Temat cieszył się ogromnym zainteresowaniem ze strony uczestników :)
Social media i email marketing - przyjaciele czy wrogowie?
Za to ja opowiedziałam o tym, jak połączyć email marketing i social media. Wyjaśniłam, że można je powiązać ze sobą, tak by social media generowały leady dla email marketingu, a z kolei email marketing budował jeszcze większe zaangażowanie i lojalność fanów i subskrybentów. Przykłady na połączenie ww. działań oparłam o najbardziej popularne media społecznościowe w Polsce, czyli Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn.
Jak dopasować email marketing do swojej branży?
Na końcu szkolenia Karolina Gnat przedstawiła 5 branż, w których można świetnie wykorzystywać email marketing. Był to branża e-commerce, finanse, fitness, blogi i blogerzy oraz eventy. Pokazała, jak wykorzystywać narzędzia dostępne np. we FreshMailu, tak by jeszcze lepiej dopasować komunikaty do grupy docelowej danej branży. Choć prowadzenie komunikacji email marketingowej dla sklepu z roletami czy branży finansowej może wydawać się skomplikowane, to Karolina za pomocą case studies pokazała, jak niektóre firmy robią to w sposób kreatywny, a co najważniejsze - efektywny.
Poranki z email marketingiem - konkurs
Oprócz cennej wiedzy przygotowaliśmy również dla uczestników konkurs, w którym można było wygrać wejściówkę na dwudniową konferencję MailMyDay, która odbędzie się 21-22 marca. Dziękujemy za tak aktywny udział i serdecznie gratulujemy zwycięzcom! Do zobaczenia w Warszawie!
To były intensywne dni i przyjechaliśmy z głową pełną inspiracji! Nie możemy doczekać się kolejnej edycji - mamy nadzieję, że uczestnicy również!