Szymon Dyrlaga wpis utworzony wpis edytowany
Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka
Powrót do listy wpisówZbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu. Zobacz email marketingowe inspiracje!
Temat wiadomości jako przypomnienie
Najlepiej już w temacie wiadomości przypomnieć o nadchodzącym Dniu Chłopaka. Być może dla niektórych zapominalskich będzie to przypomnienie o powinności zakupu prezentu i, kto wie, może dokonają go właśnie u Ciebie! W temacie zawsze warto informować, czego odbiorcy mogą się spodziewać po otwarciu maila, dlatego czytają go głównie osoby zainteresowane kupnem. Poniżej kilka przykładów.
Męskie zabawki
Oczywiście Dzień Chłopaka to gratka dla branż kojarzących się męskimi pasjami. Niektóre z firm zdecydowały się na wysłanie nawet kilku kreacji, jak na przykład Militaria.pl. Marka zdecydowała się również na przeprowadzenie konkursu z tej okazji.
Bardzo dobrze ma się też branża komputerowa, która przed Dniem Chłopaka jest bardzo aktywna w email marketingu. Poniżej ciekawa kreacja od Komputronik, która proponuje prezenty zarówno dla dużych jak i mniejszych chłopców.
Męska moda
Drwaloseksualni mężczyźni wciąż są w modzie, zwłaszcza jeśli chodzi o kreacje firm odzieżowych. Poniżej wybrane przykłady.
Buff informuje także o szybkim czasie dostawy do większych miast. W końcu prezent nie może być spóźniony!
Z kolei Eobuwie oferuje nie tylko obuwie, ale również torby i portfele, które być może bardziej nadają się na prezent, ponieważ nie trzeba ich przymierzać.
Nieco inną strategię komunikacji przyjął Watch Planet, który zachęca mężczyzn, by z okazji Dnia Chłopaka sami zrobili sobie prezent.
Dziewczyny też zyskują
Każdy wie, że dla mężczyzny najważniejsze jest dobro i szczęście kobiet. Dlatego niektóre marki proponują prezent również dla Pań. Taki zestaw to świetny sposób na up-selling, gdyż rozszerza asortyment objęty promocją, a tym samym szansę na większą wartość koszyka.
Powyższe przykłady zachęcają kobiety, by przy okazji kupna prezentu dla swoich ukochanych, wybrały coś również dla siebie. Jednak jak widać poniżej, panowie nie obrażą się też, gdy panie kupią coś wyłącznie dla siebie…
Warto się wyróżniać
Poniżej przedstawiamy dwie kreacje, które wyróżniają się zawartością. Pierwszy od firmy Pan tu nie stał, która oprócz oferty na męskie koszulki z ciekawymi wzorami, wykorzystała przykuwającego uwagę gifa.
Kolejna kreacja pochodzi od firmy Jagodowy Sklep, która rozbawiła nas napisanym tekstem. Koniecznie przeczytajcie, bo to doskonały przykład, jak w prosty sposób przy pomocy content marketingu stworzyć udany mailing.
Email marketingowe inspiracje - inne przykłady
Wszystkie okazje tego typu napędzają rynek e-commerce i przed każdą z nich można zaobserwować wzmożony ruch w email marketingu. Apogeum tego wszystkiego będzie w Grudniu, lecz jeśli chcesz już teraz zobaczyć ciekawe casy, polecamy podobne artykuły: