Symbole w tematach wiadomości, jak ich używać?

Chcesz sprawić aby odbiorcaOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.   zaciekawiony tematem Twojej wiadomości, otworzył maila? Dowiedz się jak kreatywnie używać symboli wiadomości abyś został zauważony w potoku innych maili.

jak wstawić symbol

Wyróżnij się albo zginiesz

Oryginalność w email marketingu jest w cenie, jednak zawsze z rozsądkiem. Jest bowiem cienka granica między tym, co wygląda na oryginalnego maila, a tym co skojarzy się ze spamem. Miej więc zawsze na uwadze, aby nie przesadzać z ozdobnikami.

Przyciągnij uwagę

Wizytówką Twojego maila jak i pierwszą rzeczą, na którą zwraca się uwagę jest temat. Nie jest łatwo stworzyć oryginalny temat, który sprawi, że Open RateOpen rate (OR)Procentowy wskaźnik, który pokazuje stosunek unikalnie wyświetlonych wiadomości do wiadomości wysłanych. wzrośnie. Tutaj przychodzą nam z pomocą znaki specjalne.

Symbole w tematach wiadomości

Symbole Unicode na pewno przyciągną, znudzone przeglądaniem skrzynki, oko klienta. Możliwości jest wiele. Pamiętaj jednak, że zbyt duża ilość takich znaków jak %%% $$$ *** może spowodować, że wiadomość zostanie oznaczona przez filtry antyspamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. owe jako spam.

Jak to zrobić?

Dodać symbol z systemu

FreshMail ułatwi Ci dodanie znaku specjalnego, bezpośrednio z poziomu tworzenia wiadomości. Wystarczy, że w pierwszym kroku kreatora kampanii – Parametry, użyjesz ikonki „Wstaw symbol”. Klikając w odpowiedni znak, automatycznie doda się on do treści tematu wiadomości.

 

Zainspiruj się

FreshMail

Testuj, testuj, testuj

Przy tworzeniu tematu wiadomości musisz pamiętać, że różne grupy docelowe cechują różne zachowania. Dodanie znaków specjalnych nie zawsze jest najlepszym pomysłem. Jeśli nie jesteś pewien jak zareagują Twoi odbiorcy, przetestuj dwa warianty za pomocą testów A/BTesty A/BPodział wysyłki na dwie części z różnym tematem/nadawcą, bądź kreacją, dzięki czemu możemy sprawdzić, która wersja wysyłki będzie cieszyła się większym powodzeniem.. Dzięki temu dowiesz się, która wersja zadziałała i podniesie Twoje wskaźniki otwarć.

Pamiętaj o tym, że...

Przebadaliśmy najpopularniejsze programyFormat HTML + TXTWiadomość, która zawiera format HTML i TXT. Programy pocztowe, które nie będą mogły odtworzyć wiadomości w formacie HTML, wyświetlą ją w formacie TXT. Należy pamiętać, że wyświetlenie wiadomości w formacie TXT uniemożliwi zraportowanie jej w kontekście otwarć. pocztowe, i z badań widać wyraźnie, że na ten moment tylko Wirtualna Polska nie akceptuje symboli. Upewnij się, więc że podczas takiego rodzaju wysyłki z Twojej listy subskrypcyjnej zostaną wyłączone adresy założone na skrzynkach, które mogą mieć z tym problem.