Symbole w tematach wiadomości, jak ich używać?

Chcesz sprawić, aby odbiorcaOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.   zaciekawiony tematem Twojej wiadomości, otworzył maila? Dowiedz się, jak w tym celu kreatywnie używać symboli emoji.

jak wstawić symbol

Wyróżnij się albo zginiesz

Oryginalność w email marketingu jest w cenie, jednak zawsze z rozsądkiem. Jest bowiem cienka granica między tym, co wygląda na oryginalnego maila, a tym co skojarzy się ze spamem. Miej więc zawsze na uwadze, aby nie przesadzać z ozdobnikami.

Przyciągnij uwagę

Wizytówką Twojego maila, jak i pierwszą rzeczą, na którą zwraca się uwagę, jest temat. Nie łatwo wymyślić taki, który sprawi, że Open RateOpen rate (OR)Procentowy wskaźnik, który pokazuje stosunek unikalnie wyświetlonych wiadomości do wiadomości wysłanych. wzrośnie. Tutaj przychodzą nam z pomocą znaki specjalne.

Symbole w tematach wiadomości

Symbole emoji czy unicode na pewno przyciągną oko klienta. Możliwości jest wiele. Pamiętaj jednak, że zbyt duża liczba takich znaków, jak😀😀😀, %%%, $$$ czy *** może spowodować, że wiadomość zostanie oznaczona przez filtry antyspamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. owe jako spam.

Jak używać symboli emoji?

FreshMail ułatwi Ci dodanie znaku specjalnego, bezpośrednio z poziomu tworzenia wiadomości. Wystarczy, że w pierwszym kroku kreatora kampanii – Parametry – użyjesz ikonki „Wstaw symbol”. Klikając w odpowiedni znak, automatycznie doda się on do treści tematu wiadomości.

freshmail emoji

 

Zainspiruj się

FreshMail

freshmail symbole emoji

Testuj, testuj, testuj

Przy tworzeniu tematu wiadomości musisz pamiętać, że różne zachowania cechują różne grupy docelowe. Dodanie znaków specjalnych nie zawsze jest najlepszym pomysłem. Jeśli nie jesteś pewien, jak zareagują Twoi odbiorcy, przetestuj dwa warianty (ze znakami i bez) za pomocą testów A/B. Dzięki temu dowiesz się, która wersja zadziałała lepiej i podniesie Twoje wskaźniki otwarć.

Pamiętaj o tym, że...

Przebadaliśmy najpopularniejsze programyFormat HTML + TXTWiadomość, która zawiera format HTML i TXT. Programy pocztowe, które nie będą mogły odtworzyć wiadomości w formacie HTML, wyświetlą ją w formacie TXT. Należy pamiętać, że wyświetlenie wiadomości w formacie TXT uniemożliwi zraportowanie jej w kontekście otwarć. pocztowe, i z badań widać wyraźnie, że na ten moment tylko Outlook nie wszystkie symbole wyświetla poprawnie. Upewnij się, więc że podczas takiego rodzaju wysyłki z Twojej listy subskrypcyjnej zostaną wyłączone adresy założone na skrzynkach, które mogą mieć z tym problem.