Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać
Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.
5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu
Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.
Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017
Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!
Inspirujące kampanie na dzień kobiet
Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.
Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej
Karuzela na Facebooku pomoże Ci skutecznie zachęcić followersów do dołączenia do Twojej listy mailingowej. Sprawdź dlaczego format karuzelowy działa!
Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]
Pobierz darmowe szablony mailingu i skorzystaj z nich w swoich newsletterach! A 150 dodatkowych szablonów dostępnych we FreshMail Designer.
Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku
Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.
Sposoby na konwersję z email marketingu
Poznaj sposoby na konwersję z email marketingu poprzez dostosowanie swojej komunikacji do różnych wskaźników i obserwuj, jak konwersja z nich rośnie.
Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce?
Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce? Zobacz kilka porad, by Twój e-sklep odpowiednio wcześnie rozpoczął promocję.
Jak “ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu
Z czym kojarzy się Tłusty Czwartek? Naturalnie z pączkami i innymi słodyczami! :) Dlatego tak wiele mailingów z okazji tego święta mocno akcentuje wszystko, co słodkie. W tym artykule pokażę Ci kilka przykładów, jak "ugryźć" Tłusty Czwartek w email marketingu.
Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki
Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.
Masz dużą bazę mailingową? Dowiedz się, jak zmigrować do nowego systemu
Prowadzisz zaawansowane działania email marketingowe i migrujesz do nowego systemu? Dowiedz się, jak zmienić system do email marketingu, aby zachować reputację nadawcy.
Email marketing w e-commerce – webinarium Sky Shop + FreshMail
Email marketing w e-commerce to Twój must have jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie. Dlaczego jeszcze Twój e-sklep powinien prowadzić email marketing? Eksperci z FreshMail'a i Sky-Shop'a opowiedzą o tym na specjalnym webinarium już 21 lutego.
Kto jest liderem w Twojej branży? Raport SEO 2016 Ci to powie!
Chcesz być na bieżąco z trendami i wiedzieć, kto jest liderem w Twojej branży w wynikach Google? Dowiesz się tego dzięki Raportowi SEO 2016 - liderzy swoich branż, który przygotowała firma Mayko.
Video email marketing – ruchomy obraz sprawdza się i w mailu!
Video email marketing to sposób na lepszy OR, wyższy CTR, a finalnie większy zwrot z inwestycji z kanału email! Zobacz jak wpleść video w treść maila!
Walentynkowy mailing w 3 prostych krokach [przykłady]
Walentynki to jedno z takich wydarzeń, które można z powodzeniem wykorzystać do promocji swoich rzeczy za pomocą email marketingu. Zobacz, jak w 3 prostych krokach przygotować wyjątkowy mailing z okazji święta zakochanych.
5 trendów w e-commerce na 2017
Co czeka nas w 2017? Jakie trendy zdominują polski segment e-commerce w tym roku? Tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu. Poznaj 5 najważniejszych trendów na rynku.
Co powinieneś wiedzieć o video content w social media
Raport Buffera State of Social Media 2016 nie pozostawia cienia wątpliwości, że video content w social media to Twój marketingowy must have!
Jak zachować higienę bazy odbiorców i zwiększyć skuteczność swoich kampanii
Jeśli chcesz poznać sposoby, które ułatwią Ci segmentowanie - i co za tym idzie - docieranie do odpowiednich osób, zapoznaj się z naszym mini-poradnikiem.