Virtual i Augmented Reality – różnice, podobieństwa, zastosowanie dla e-commerce
Virtual i Augmented Reality to technologie, których wzrostu popularności trudno nie zauważyć. Czym się różnią, jakie są podobieństwa i jak e-commerce powinien wykorzystać te systemy? Dowiedz się jakich trendów nie możesz przegapić.
[#infografika] Czy wiesz jak Polacy kupują w sieci? Wiedza dla e-commerce
Czy zastanawiasz się jak Polacy kupują w sieci? Mamy dla Ciebie zestawienie statystyk z aktualnych raportów w e-commerce i trendów konsumenckich. Oraz #infografikę!
3 podstawowe błędy email marketingu w B2B i jak je naprawić
Zobacz, jakie błędy email marketingu w B2B możesz popełnić, nie wykorzystując w pełni możliwości tego narzędzia. Dowiedz się, jak je naprawić, aby zwiększyć efektywność swoich kampanii.
100 miejsc w sieci, gdzie może zainspirować się marketer
Dla ułatwienia pracy każdego marketera zebrałam 100 miejsc w sieci: blogów, portali, niezbędnych narzędzi i wiele innych. Zobacz jakie strony powinieneś odwiedzić gdy brakuje Ci weny.
Ważne daty w e-commerce (styczeń-sierpień)
W tej części cyklu zebrałam dla Ciebie wiele ciekawych wydarzeń, świąt i dni, które przydadzą Ci się przy planowaniu strategii marketingowej i sprzedażowej w swoim e-commerce.
Marketing nowej firmy – jak go robić, gdy dopiero zaczynasz
Założyłeś firmę i nie wiesz od czego zacząć? Chcesz szybko wygenerować pierwsze zamówienia? Zobacz, od czego zacząć, by to osiągnąć. Ten poradnik wprowadzi Cię w tajniki marketingu internetowego.
9 sprawdzonych sposobów na skuteczne kampanie świąteczne
Chciałbym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami w zakresie tego, jak przygotować skuteczne kampanie świąteczne, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji email marketingowej.
Personal branding – czyli jak inwestować w siebie
Zobacz, jak budować personal branding, jakich sposobów używać, aby wybić się z tłumu jednakowości i za pomocą których narzędzi zrobić to najlepiej.
Świąteczna kampania marketingowa, która sprawia, że czujesz ducha świąt [KONKURS]
Na pewno spotkałeś się ze świąteczną kampanią marketingową, która szczególnie Ci się spodobała. Opowiedz nam o niej i zdobądź szansę na wygranie atrakcyjnych nagród! Weź udział w naszym konkursie i spraw sobie prezent w postaci wartościowych, branżowych książek.
Przykłady świątecznych kampanii email marketingowych
Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy przykłady ciekawych, estetycznych i nietypowych kampanii mailingowych wysyłanych z okazji Świąt. Mogą one posłużyć Ci za doskonałą inspirację do prowadzenia własnych, efektywnych działań email marketingowych.
Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje? 10 najczęściej popełnianych błędów
Masz problemy ze sprzedażą w swoim sklepie internetowym? W gościnnym artykule Klaudii Śpiewak poznasz 10 najczęstszych błędów, których popełnianie drogo Cię kosztuje.
Podstawy analityki internetowej dla e-commerce
Sklep internetowy, w którym nie zbiera i nie analizuje się danych narażony jest na klęskę. W tym kompletnym przewodniku zdobędziesz solidne podstawy skutecznej analizy i lepiej zrozumiesz swoich klientów.
Jak obchodzimy Black Friday w email marketingu
Black Friday wiąże się z ogromną konkurencją, więc by sklepy przyciągnęły do siebie jak najwięcej klientów, ich kampanie muszą się mocno wyróżniać. Przeglądając wiadomości od różnych marek, wybrałam dla Was spis ciekawych i kreatywnych kampanii email marketingowych.
Inspirujące kampanie na Black Friday
Zobacz 10 ciekawych przykładów kampanii email marketingowych, które mogą posłużyć Ci jako świetna inspiracja do stworzenia własnej komunikacji z okazji Black Friday.
Jak przygotować się na wzmożony ruch w e-commerce?
Czas zwiększonego zainteresowania promocjami to nie tylko data, na którą wystarczy poczekać. W tym szczególnym okresie czekają Cię także potencjalne problemy techniczne. Zobacz, jak się na nie przygotować i zabezpieczyć.
Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday
Co zrobić, aby w Black Friday przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów, jak zachęcić ich do kupna w Twoim e-sklepie i w jaki sposób działać, by ich następnie zatrzymać przy sobie.
Jak wykorzystać psychologię dla zwiększenia sprzedaży w e-commerce
Zbliżają się największe okazje sprzedażowe w roku. Chcesz z nich skorzystać do zwiększenia sprzedaży? Poznaj i wykorzystaj potwierdzone badaniami odkrycia psychologii, które Ci w tym pomogą.
Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce
Wraz z początkiem listopada zaczyna się najbardziej komercyjny okres w całym roku. Black Friday, Cyber Monday, przed- i poświąteczne wyprzedaże to ogromny wzrost odwiedzin Twojego e-sklepu. Zobacz, w jaki sposób przygotować się na ten gorący sezon, jak zaplanować promocję swojej akcji w mediach i jak wykorzystać do tego email marketing.
Jak założyć darmowy sklep internetowy i zacząć jego promocję?
Chcesz stworzyć darmowy sklep i zacząć przygodę z e-commerce? Mamy dla Ciebie poradnik, który szybko Cię tego nauczy oraz pokaże, jak rozpocząć promocję nowego sklepu dzięki email marketingowi.