Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić
Ścieżka zakupowa w ecommerce może - i co ważniejsze - powinna być usprawniana. Pozwoli Ci to zarabiać więcej a Twoi klienci będą chętnie wracali. Zobacz, jak możesz to zrobić w kilku prostych krokach.
[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.
Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce
W 2016 roku średnio 69% koszyków zostało porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Nie pozwól, by to przytrafiało się Tobie. Z tego artykułu dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.
Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał
Czym jest cold email, jakie są jego główne cechy, jak pisać zimne maile tak, aby odbiorca odpisał, a wszystko to okraszone ciekawymi przykładami. Słowem - cold email dla początkujących.
Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana
Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.
Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?
Zobacz, jakie są główne etapy lejka sprzedaży w B2B, jakie cele powinieneś sobie postawić na każdym z nich oraz jak email marketing może Ci pomóc w procesie, jakim jest przekształcenie anonimowego odbiorcy w zadowolonego i lojalnego klienta.
Przykłady konkursów – czyli o tym, jak marki angażują fanów
Zobacz przykłady konkursów, jakie marki organizują aby zaangażować swoich fanów. Czerp inspiracje i dobre pomysły, aby samemu przeprowadzić ciekawy, przynoszący wartość Tobie jak i uczestnikom konkurs.
Crowdfunding w Polsce – czyli jak wspierać kreatywnych. Wywiad z Marcinem Galickim z Wspieram.to
Marcin Galicki - pomysłodawca i założyciel platformy crowdfundingowej Wspieram.to, marketingowiec, startupowiec, zapalony entuzjasta. W naszym wywiadzie mówi, jak narodził się pomysł stworzenia Wspieram.to i jaka jest ogólna idea crowdfundingu.
18 growth hacków dla e-commerce
Growth hacki dla e-commerce pomogą Ci budować listę i sprzedawać, a przez to Twój sklep i przychody wzrosną. Zastosuj te 18 growth hacków korzystając z naszych porad i przykładów.
[Darmowy e-book] Wykorzystaj wiedzę o zachowaniach odbiorców i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie
Pobierz darmowy e-book o najważniejszych sposobach wykorzystania wiedzy na temat klientów ecommerce i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.
Najważniejsze wskaźniki mailingu, które powinieneś śledzić a pewnie tego nie robisz
Prowadzenie działań marketingowych bez danych, przypomina jazdę samochodem z zamkniętymi oczami. Upewnij się czy wiesz wszystko o swoich kampaniach i na bieżąco monitorujesz najważniejsze wskaźniki swoich mailingów.
21 growth hacków, które szybko zwiększą Twoją listę mailingową
Growth hacking podbija świat dając firmom niespotykane dotąd wyniki marketingowe, więc może pomóc i Tobie. Mamy dla Ciebie 21 szybkich i łatwych do wdrożenia growth hacków, które przyspieszą proces zbierania listy mailingowej w Twojej firmie.
Książka Marketing za przyzwoleniem – dlaczego warto przeczytać?
Chcesz trafiać do osób zainteresowanych Twoją marką? Powinieneś stosować zasadę permission marketing. Twórcą tej idei jest Seth Godin, poświęcił jej całą książkę: “Marketing za przyzwoleniem”. Jeśli jeszcze jej nie przeczytałeś, powinieneś jak najszybciej uzupełnić te braki!
Nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera istotne z perspektywy marek
Poznaj nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera, które pozwolą Ci efektywniej angażować społeczności skupione wokół Twojej marki.
Ważne daty w e-commerce (wrzesień-grudzień)
Okazji zakupowych w Internecie jest tyle, ile jesteś w stanie wymyślić. Niemniej jednak są daty, na które powinieneś zwrócić szczególną uwagę. W tym artykule znajdziesz ważne daty w ecommerce, które warto zapamiętać i zapisać w swoim kalendarzu.
Jak efektywnie wykorzystać social media do obsługi klienta?
Obsługa klienta w social media to trend, którego znaczenie stale rośnie. Przeczytaj gościnny artykuł Moniki Czaplickiej i zobacz, w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do obsługi klienta.
Więcej niż Employer Branding – rekrutuj skutecznie wykorzystując email marketing
Poznaj sposoby, dzięki którym łatwo dotrzesz do najbardziej wymagających kandydatów i włącz do swojej strategii rekrutacyjnej nowoczesne narzędzia, które pomogą Ci zbudować silną markę pracodawcy.
[Wywiad] Latająca Szkoła dla Kobiet: Bój się i rób!
Agata Dutkowska, założycielka Latającej Szkoły dla Kobiet, jak sama mówi, pomaga za jej pośrednictwem kreatywnym kobiecym biznesom rozwijać skrzydła. W naszym wywiadzie mówi o tym, dlaczego kryzysy to nieunikniona część każdego biznesu i dlaczego newsletter jest głównym narzędziem sprzedaży w jej biznesie.
Email marketing dla wydawnictw – zwiększaj liczbę klientów!
Chcesz pozostać w kontakcie z odwiedzającymi stronę Twojego wydawnictwa? Wykorzystaj email marketing, który pomoże Ci budować i zwiększać bazę czytelników. Z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić w tej branży działania email marketingowe i dzięki niemu rozwijać swój biznes wydawniczy.