Czy zgodność z prawem zwiększa konwersję? Prawne aspekty email marketingu
Przestrzeganie norm prawnych to podstawa dla email marketerów, aby w pełni wykorzystywać potencjał sprzedażowy relacji z konsumentami. Weź udział w naszym webinarium i sprawdź, jakie są prawne aspekty email marketingu oraz czy prowadzisz swoje działania zgodnie z obowiązującym prawem.
16 największych błędów w social media
Nie wiesz, czego unikać w zarządzaniu social media, by uniknąć kryzysów? Poznaj te 16 największych błędów, które są bardzo często popełniane i są źródłem problemów zarówno dużych jak i małych marek.
Mikromomenty a SEO
Zobacz co to są mikromomenty Google i jak je wykorzystać w swojej strategii SEO i content marketingowej.
3 najlepsze momenty na sprzedaż w ecommerce
Zobacz jak przygotować wiadomości email, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać najlepsze momenty na sprzedaż w Twoim ecommerce.
Znaczenie koloru w mailingu
To, w jakim odcieniu zaprojektujesz swój mailing, będzie miało znaczenie w jego odbiorze. Zobacz, jakie jest znaczenie koloru w mailingu, jakie wzbudza emocje i jak marki je wykorzystują.
5 rodzajów wiadomości powitalnych, których potrzebuje ecommerce modowy
Zobacz jak Twój ecommerce modowy może wykorzystać wiadomości powitalne i zaoferuj klientom coś więcej, poza sprzedażą świetnych ubrań. Dzięki tym technikom niezapomniane doświadczenie zakupowe gwarantowane!
[MEGAPORADNIK] Promocja w internecie – trendy, tricki i porady ekspertów
Mamy dla Ciebie obszerny poradnik z 10 najważniejszymi metodami promocji w internecie. Znajdziesz w nim porady, trendy, najnowsze dane i wypowiedzi ekspertów na temat marketingu w sieci.
Jak obniżyć koszt reklam PPC?
Zajmujesz się reklamami w Adwords i na Facebooku? Możesz obniżyć ich koszt stosując się do tych prostych porad. Przeczytaj i zacznij płacić mniej za swoje reklamy PPC.
Inspirujące mailingi na lato
O sukcesie Twoich działań decyduje przede wszystkim wybór najbardziej efektywnego narzędzia w kontekście Twojej grupy docelowej. W tym artykule znajdziesz najciekawsze mailingi tego sezonu, z których możesz czerpać inspirację.
Skuteczny email marketing, czyli jak zwiększyć ROI
Według DMA, średni zwrot z inwestycji, jaki przynosi wysyłka kampanii mailingowej to 3800%. Dowiedz się, jak zwiększyć te wyniki i osiągnąć znacznie wyższy wskaźnik ROI swoich kampanii mailingowych.
[Raport] Video marketing w polskich firmach
Zobacz dlaczego video to najlepiej dopasowana do potrzeb klientów forma komunikacji.
Marketing treści to must have 2016 roku + przykłady content marketingu FreshMaila
Sprawdź dlaczego content marketing to marketingowy must have i zobacz przykłady działań z zakresu content marketingu, które stosujemy we FreshMailu.
3 najprostsze sposoby na zbieranie listy mailingowej
Chcesz zacząć zbieranie listy mailingowej? Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 metody, dzięki którym możesz od zaraz zacząć pozyskiwać leady dla swojego biznesu.
Dlaczego należy testować każdy mailing przed wysyłką
Jeśli uważasz, że testowanie mailingu przed wysyłką jest niepotrzebną stratą czasu, najwyższa pora, abyś poznał 8 zagrożeń, które mogą Cię spotkać na drodze do udanej kampanii.
33+ najlepsze narzędzia dla freelancerów
Zebraliśmy dla Ciebie ponad 30 narzędzi, dzięki którym jako freelancer możesz znacząco poprawić efekty, tempo i wygodę swojej pracy. Wiele z nich jest darmowych, a wszystkie warto przetestować.
Social media i email marketing – rób to lepiej
Obok social media, bardziej bezpośrednim kanałem zacieśniania relacji między firmą a konsumentem, jest email marketing. Marketerzy potwierdzają, że spersonalizowane maile znacząco zwiększają stopień zaangażowania klientów.
Dlaczego wiadomość trafia do zakładki Oferty lub Główne na Gmailu?
Choć obecność maili w zakładce Oferty nie wpływa w tak wielkim stopniu na Open Rate, jak by to się mogło wydawać, obecność wiadomości w zakładce Główne wciąż jest elementem pożądanym przez marketingowców.
Lista mailingowa – jak odzyskać nieaktywnych odbiorców?
Czy wiesz dlaczego Twoja lista mailingowa powinna mieć jak najmniej nieaktywnych odbiorców? Przekonaj się sam i zobacz co zrobić, że odzyskać uwagę nieaktywnych odbiorców.
Jak zrobić mailing, który sprzedaje?
Czy wiesz jak zrobić mailing, który angażuje odbiorców i sprzedaje? Weź udział w bezpłatnym webinarium i dowiedz się jak stworzyć kampanię, która działa.