Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Ostatnie wolne miejsca na dofinansowanych szkoleniach!
Powrót do listy wpisówPrzypominamy, że do 9 września WSE rekrutuje na ostatnią edycję szkoleń z marketingu w sieci i to już naprawdę ostatnia okazja, żeby skorzystać z tych szkoleń w w wersji dofinansowanej.
Szkolenia z marketingu w sieci realizowane są przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera. Szkolenie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kadrę stanowią profesjonaliści, praktycy, którzy pracują w najbardziej liczących się firmach na rynku internetowym.
Zajęcia są radykalnie praktyczne, czyli oprócz otrzymania aktualnej i sprawdzonej wiedzy, nauczysz się jak ją wykorzystać.
Osiemdziesięciogodzinny program szkoleń obejmuje:
Podstawy technologii internetowych (zagadnienia dotyczące funkcjonowania sieci Internet; przegląd usług internetowych; technologiczne aspekty tworzenia serwisów i aplikacji www; zasady działania i bezpieczeństwo serwerów www).
Obsługę Klienta w Sieci (zarządzanie komunikacją z Klientem; zarządzanie kanałami komunikacji: czaty, video czaty, maile; wykorzystanie social media w obsłudze Klienta: blogi, mikroblogi, serwisy społecznościowe).
E-commerce (najważniejsze pojęcia na rynku e-commerce oraz regulacje prawne; charakterystyka rynku e-commerce oraz jego głównych uczestników i branż; trendy rynku e-commerce; planowanie kampanii reklamowych; postawy użytkowników wobec zakupów on-line; segmentacja Klientów oraz różne sposoby dotarcia do grup; logistyka, płatności, obsługa Klienta).
Zachowania konsumentów w Internecie (życie informacji w Sieci – jak się rozprzestrzenia; jak wyłowić i współpracować z liderami opinii; jak ludzie szukają i gdzie; potrzeby i motywacje internautów; tożsamość internauty a wizerunek marki; social media: historia i analiza fenomenu).
Zasady projektowania stron www i zarządzanie nimi (projektowanie zorientowane na użytkownika; proces projektowania; metody projektowania interakcji z Klientem; zarządzanie treścią; interfejsy programów (funkcjonalność i ćwiczenia): Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Flash).
E-mail marketing (efektywne strategie e-mail marketingu; badanie efektywności prowadzonych działań e-mail marketingowych; uwarunkowania formalno-prawne prowadzenia działań e-mail marketingowych).
Prawne aspekty Internetu (ochrona praw autorskich w Internecie; wybrane problemy prawne funkcjonowania serwisów internetowych; odpowiedzialność podmiotów prowadzących serwisy Web 2.0 i zasady rozpowszechniania elektronicznych biuletynów informacyjnych).
Podstawy marketingu w Internecie (marketing w Internecie – zalety i ograniczenia; narzędzia marketingu w Sieci; najlepsze kampanie w sieci; tworzenie planu kampanii, przebieg kampanii; wykorzystanie social mediów).
Podstawy zarządzania zespołem projektowym - sposoby zarządzania, struktury zespołów, role.
Pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach (promocja w wyszukiwarkach; czynniki wpływające na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach; kampania w boksach sponsorowanych; metody analizy prowadzonych działań i zwiększanie efektywności promocji).
Seminarium projektowe (konstruowanie strategii rozwoju firmy w Sieci; zasoby; branże; kierunki i tryb działań).
Po więcej informacji zapraszamy na: www.marketingwsieci-szkolenia.pl