Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Kongres: Skuteczna Realizacja Sprzedaży z FreshMailem
Powrót do listy wpisówII Ogólnopolski Kongres: Skuteczna Realizacja Sprzedaży już 30 maja 2012r. w Warszawie. Został on zorganizowany z myślą o Dyrektorach, Kierownikach i Managerach Działów Sprzedaży. FreshMail objął patronat nad kongresem.
Podczas Kongresu poruszone zostaną takie tematy jak:
- Sprzedaż wielokanałowa jako współczesny klucz do sukcesu w sprzedaży. Jak wykorzystać strategię multichannel, by zapewniła stałą przewagę konkurencyjną na rynku?
- Prawidłowa i skuteczna organizacja pracy handlowców, która w sposób jednoznaczny i bezpośredni wpływa na realną poprawę wyników sprzedaży indywidualnych i całych zespołów.
- Telefoniczne oraz emailowe bazy danych - jak skutecznie nimi zarządzać, by stanowiły jeden z kluczowych czynników sukcesów sprzedażowych oraz były motywatorem dla naszych handlowców?
- Jak skutecznie motywować, kontrolować i krytykować zespoły sprzedażowe, jak zwracać uwagę czy korygować błędy, aby stały się motywatorem dla handlowca, a nie zniechęcały do pracy i osiągania założonych wyników sprzedażowych?
- Spójne działania promocyjne – jak współpracować z działem marketingu, aby ich działania bezpośrednio wspierały sprzedaż?
- Narzędzia, które pomogą Ci kontrolować wyniki i prognozować sprzedaż oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcje na niespodziewane sytuacje.
Chyba nikogo nie trzeba więc przekonywać, że warto wziąć udział w tym Kongresie.
Udział w nim będzie bowiem okazją do wysłuchania ciekawych wykładów profesjonalistów takich jak. m.in:
- MACIEJ CHABOWSKI - Psycholog społeczny, praktyk i dyplomowany trener biznesu.
- MACIEJ MICHALAK - Trener biznesu, psycholog społeczny.
- MAREK GÓRECKI - Specjalista ds. eCommerce, Divante.pl
- PIOTR PŁÓCIENNIK - Partner Zarządzający w Octagon Consulting
- ROBERT NOWOROLSKI - Współzałożyciel, Prezes i Senior Partner Quest Change Managers
- SŁAWOMIR LASOTA - Trener Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, wykładowca na Podyplomowych Studiach MBA
Po konferencji, wyjedziecie bogatsi o wiedzę dotyczącą możliwości jakie daje sprzedaż wielokanałowa oraz jak optymalnie przeprowadzić jej wdrożenie w firmie. Będziecie wiedzieć jak zorganizować pracę handlowca i całego zespołu, aby w 100% wykorzystać czas przeznaczony na pracę i realizację planu sprzedaży. Usłyszysz także jak zarządzać aktualną bazą klientów oraz jak pozyskiwać kontakty do nowych potencjalnych odbiorców naszych produktów. Dowiesz się także, jak skutecznie motywować, ale też krytykować i korygować pracę handlowców zachowując wysoki poziom zaangażowania handlowców oraz jak wykorzystać proste narzędzia do bieżącej kontroli realizacji planu sprzedaży oraz jakich wymagać raportów, aby stały się podstawą do decyzji strategicznych w obszarze sprzedaży.
Zarejestrować można się tutaj
Szczegółowy program konferencji dostępny tutaj