Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
Jak zostać ekspertem od email marketingu?
Powrót do listy wpisów„Inwestowanie w siebie to najlepsza rzecz, którą możesz zrobić. Rób wszystko to, co poprawia twoje talenty; to jest coś, czego nikt nie może ani opodatkować, ani tobie odebrać.”
Zdanie to wypowiedział nie kto inny, jak znany miliarder Warren Buffett. I jeśli mamy uczyć się od ludzi sukcesu, to warto pomyśleć o zdobywaniu wartościowej, konkretnej wiedzy jako o czymś realnym i wykonalnym. Bo kto z nas nie pomyślał: „no dobra, ale to kosztuje i czas i pieniądze, a ja nie mogę sobie na to teraz pozwolić. Może później…”.
Dlaczego warto odbyć szkolenie z email marketingu?
Ciągłe doszkalanie się, szczególnie jeśli pracujesz w marketingu lub prowadzisz własną firmę i chcesz budować relacje z klientami, daje Ci ogrom korzyści.
Przede wszystkim zwiększysz swoje kompetencje w obrębie branży, w której działasz, pozwoli Ci to lepiej wykonywać swoją pracę, da wartość firmie i współpracownikom, a także zwiększy szansę na awans.
Jeśli z kolei email marketing to dziedzina, w której dopiero planujesz rozwinąć skrzydła, zdobycie konkretnej wiedzy pozwoli Ci postawić pierwsze kroki.
W dodatku będziesz na bieżąco z nowinkami, przez co możesz aktywnie reagować na zmiany, wprowadzać nowe rozwiązania, działać zgodnie z trendami.
Inwestujesz pieniądze w konkretną wiedzę, która przyniesie Ci korzyść, zarówno gdy pracujesz na etacie, jak i prowadzisz własną firmę. Zresztą w wielu firmach jest przeznaczony specjalny fundusz na szkolenia dla pracowników.
Gdzie zdobywać wiedzę o marketingu?
Jest wiele sposobów na zwiększanie swoich kompetencji. Jedne są darmowe, ale wymagają od Ciebie poświęcenie więcej czasu na przeszukiwanie źródeł. Inne z kolei dają Ci skoncentrowaną wiedzę w określonym czasie.
Dlatego:
- czytaj książki branżowe,
- bierz udział w konferencjach (obecnie często w formie online, co daje też pewną wartość, bo pozwala uczestniczyć w takich wydarzeniach, które odbywają się np. na innym kontynencie i dostęp stacjonarny mógłby być mocno utrudniony)
- rozejrzyj się za kursami stacjonarnymi, szkołami podyplomowymi itp.
- wykup kurs online, który często opatrzony jest certyfikatem potwierdzającym zdobytą wiedzę.
Polecamy Ci skuteczny kurs email marketingu – Emailove
Emailove to certyfikowany kurs online stworzony z myślą o wszystkich, którzy zaczynają lub chcą rozwijać się w email marketingu. Zdobędziesz w nim wiedzę, jak robić skuteczny email marketing od podstaw, jak pisać tematy emaili, czy stworzyć skuteczny szablon wiadomości email z wykorzystaniem naszego autorskiego narzędzia – Designera.
Szkolenie zostało przygotowane przez ekspertów z FreshMaila, którzy na co dzień zajmują się marketingiem, sprzedażą i strategią na rzecz klientów. Na koniec kursu sprawdzisz swoje umiejętności za pomocą testu, a także otrzymasz imienny certyfikat.
Do kogo skierowane jest to szkolenie online z email marketingu?
Emailove skierowane jest szczególnie do marketerów, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z email marketingu, a także dla małych biznesów, które chcą wykorzystać siłę komunikacji email marketingowej.
Co charakteryzuje kurs Emailove?
Zdobędziesz konkretną wiedzę zamkniętą w 10 lekcjach, do których będziesz mieć nieograniczony dostęp. Zatem kurs możesz odbyć wtedy, kiedy Ci pasuje i kiedy masz do tego przestrzeń.
Co znajduje się w kursie?
Zerknij na agendę i zobacz, czy kurs jest dla Ciebie:
- Wstęp – czym jest email marketing, jakie realizuje cele i dlaczego warto w niego inwestować.
- Pozyskiwanie odbiorców – gdzie i jak poprawnie zbierać adresy email m.in. za pomocą Formularzy FreshMaila.
- Higiena bazy odbiorców – czym jest permission marketing, dlaczego warto analizować raporty nie tylko pod kątem OR i CTR.
- Personalizacja – co możesz spersonalizować i jakich danych do tego potrzebujesz, jak używać wyrażeń warunkowych i contentu dynamicznego.
- Kreacja maila – jak czytamy newslettery, poznasz model, który może być podstawą dobrego szablonu newslettera.
- Tworzenie szablonów w Designerze – szybkie sposoby na stworzenie szablonu od podstaw, jak pokierować odbiorcami i zwiększyć wyniki kampanii.
- Przepis na dobre copy cz. 1 – dlaczego warto tworzyć persony, jak pisać angażujący temat wiadomości.
- Przepis na dobre copy cz. 2 – trzy kluczowe cechy dobrej kreacji, z jakich narzędzi warto korzystać pisząc treści.
- Dostarczalność – jakie sposoby pozwolą wpłynąć na lepsze dostarczanie wiadomości na skrzynki odbiorców.
- Optymalizacja i raportowanie – jak analizować wysyłki, by tworzyć jeszcze lepsze kampanie.
Nie zwlekaj, zainwestuj w swój rozwój już teraz. Wejdź na stronę Emailove i zwiększ swoje kompetencje z email marketingu.