Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing
Powrót do listy wpisówCzy wiesz, jak “stary” jest email marketing? Jego początki sięgają aż lat 70-tych XX wieku. Jednak mimo sędziwego wieku, za jego pośrednictwem możesz osiągać spektakularne efekty na poziomie ROI 3800%. Jedyne, co musisz zrobić, to poznać zasady email marketingu i zdobyć wiedzę, która pozwoli Ci tworzyć skuteczny mailing i wybić się ponad konkurencję.
Ale nie martw się - nie zostawimy Cię z tym samego. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw 3 wartościowych webinarów, które rozwiną Twoją wiedzę z zakresu email marketingu.
Skuteczny mailing - jak to osiągnąć?
Budowa bazy mailowej
Jak tworzyć skuteczny mailing lub newsletter? Pierwszym krokiem jest zbudowanie odpowiedniej bazy odbiorców. To właśnie jej jakość świadczy o tym, czy Twoje kampanie będą docierały do osób rzeczywiście zainteresowanych wysyłanymi treściami.
Możesz zdobyć te adresy na wiele sposobów, o których dowiesz się w pierwszym webinarze, który Ci udostępniamy: “Budowanie baz subskrybentów”. Znajdziesz w nim informacje o tym:
- czym jest zasada permission marketingu
- dlaczego metoda double opt-in jest rekomendowana przez FreshMail
- w jakich miejscach najlepiej zbierać bazę mailową i za pomocą jakich narzędzi
- jak stworzyć dobry pop-up z zapisem na newsletter
Dzięki tej wiedzy zgromadzisz publiczność, która nie tylko zapisze się do Twojej bazy, ale również chętnie będzie wchodzić w interakcję z Twoimi wysyłkami.
Lead nurturing
Pamiętaj jednak, że o odbiorców Twoich kampanii musisz zadbać w sposób szczególny. Każdy z nich jest inny i każdy zapisał się z innego powodu. Być może niektórych zainteresowały treści, innych bonus za zapis, a jeszcze inni są prawie gotowi stać się Twoimi klientami. Do każdej z tych grup należy wysyłać inne wiadomości.
Z kolejnego webinaru “Lead nurturing przy pomocy email marketingu” dowiesz się więc:
- czym jest lead nurturing i dlaczego warto go stosować
- czego możesz dowiedzieć się o swoich odbiorcach i jak te informacje wykorzystać
- jak analiza, segmentacja, treści i częstotliwość mają wpływ na zaangażowanie odbiorców
Dostarczalność
Trzecią ważną z punktu widzenia konwersji kwestią jest dostarczalność. Nawet gdy zbudujesz wspaniałe audytorium i dopasujesz do niego przekaz, cała Twoja praca może pójść na marne, jeśli Twoje maile trafią do spamu. Dlatego pamiętaj, żeby spełniać wymagania filtrów antyspamowych.
O tym, jak nie wpaść do spamu, dowiesz się z trzeciego webinaru: “Dostarczalność wysyłek email marketingowych”. A w nim:
- jak odpowiednio przygotować kampanie email marketingowe, aby nie znaleźć się w folderze spam
- czego należy unikać i jakie modyfikacje należy zrobić, aby uchronić się przed wpadnięciem do spamu
- i jak to zrobić we FreshMailu
Obejrzyj nagrania webinarów
Zapisz się na nasz newsletter i zobacz webinaria pełne email marketingowych porad.
Dowiedz się:
- Gdzie i jak efektywnie budować bazę odbiorców
- Jak dbać o subskrybentów, aby stali się lojalnymi klientami
- Co zrobić, aby Twoje maile NIE trafiały do folderu spam
Pamiętaj - marketing internetowy charakteryzuje się jedną podstawową kwestią: aby robić skuteczny mailing, trzeba się cały czas rozwijać. Mamy nadzieję, że te nagrania pomogą Ci w jeszcze lepszym prowadzeniu swojego biznesu.