Anna Łowczowska wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail w Marketerze+
Powrót do listy wpisówPiąte wydanie Marketera+ a z nim piąta już część z cyklu artykułów Pawła Sali - dyrektora zarządzającego FreshMail. Do tej pory przeczytać można było o efektywnym prowadzeniu działań e-mail marketingowych czyli od budowania bazy subskrybentów po personalizację szablonów. Tym razem Paweł Sala postanowił przybliżyć temat raportowania w e-mail marketingu na podstawie systemu FreshMail.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jakie są najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu,
- jak optymalizować swoje działania w oparciu o raporty z poprzednich kampanii,
- jak mierzyć konwersję swoich działań e-mail marketingowych.
Magazyn w nieco okrojonej wersji można pobrać na www.marketerplus.pl, polecamy oczywiście zamówienie prenumeraty pełnej wersji magazynu.
Życzymy udanej lektury!