Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail 6.0 już dostępny!
Powrót do listy wpisówFreshMail 6.0 stał się faktem. Logując się do systemu zobaczysz kilka, bardzo znaczących nowości, nad którymi pracowaliśmy przez ostatnie miesiące.
Co Cię pozytywnie zaskoczy?
Nowy FreshMail Designer
Zebraliśmy sporo informacji od Was w zakresie tego jak możemy ulepszyć nasze narzędzie, abyście jeszcze skuteczniej i łatwiej mogli tworzyć piękne kampanie email marketingowe. Przeanalizowaliśmy je i dodaliśmy to o co najbardziej prosiliście:
- Ponad 100 odmian webfontów! Pisz swoim własnym fontem.
- Opcje cofnij / ponów i autozapis!
- Narzędzie do edycji grafik.
- Globalna funkcja style! Zmieniasz styl wielu tekstów jednym kliknięciem.
- Odświeżony design.
Zobacz co jeszcze Cię zaskoczy :)
Więcej nowych szablonów
Dodaliśmy nowe szablony i dodamy ich jeszcze więcej. Z łatwością dopasujesz swoją komunikację do zmieniających się potrzeb i trendów a różnorodność tematyczna z pewnością pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Kolejna partia jest już w planach.
Nowość: Biblioteka!
Biblioteka to Twoja osobista kolekcja szablonów i zdjęć dostępna z menu głównego. Ma wbudowane opcje testowania i zarządzania zgromadzonymi zasobami. Wszystko, co stworzyłeś, masz wygodnie pod ręką.
Nowe autorespondery
Jedną z najważniejszych nowości we FreshMailu 6.0 są autorespondery. To funkcjonalności, dzięki którym możesz przygotować dowolnie długi cykl wiadomości, którego elementami będą automatycznie wysyłane wiadomości po:
- upłynięciu określonego czasu od zapisu odbiorcy na listę,
- otwarciu wiadomości,
- kliknięciu w konkretny link,
- czy wreszcie jako follow-up do wcześniej wysłanego autorespondera.
W skrócie - ustawiasz cykl maili tylko raz, a później nasz system pracuje za Ciebie.
Jeśli zastanawiasz się, do czego możesz wykorzystać autorespondery, przedstawiamy poniżej trzy pomysły, które sprawdzą się w większości biznesów:
- cykl wiadomości informacyjnych o usługach bądź produktach oferowanych przez firmę (wszystko, co powinien wiedzieć Klient, podawane w łatwych do przyswojenia dawkach);
- mailing wysyłany automatycznie po kliknięciu w link- odbiorca zainteresował się produktem? Po godzinie wyślij mu wiadomość z opisem i pozytywnymi recenzjami na jego temat;
- odbiorca otworzył wiadomość od Ciebie? Napisz mu, że doceniasz lojalnych czytelników i dlatego przesyłasz mu rabat do produkt lub usługę;
Oczywiście pomysły można mnożyć i na pewno sam wpadniesz na kilka takich, które pomogą Ci w zwiększeniu efektywności email marketingu.