Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
Powrót do listy wpisówZ utęsknieniem wyglądasz pierwszych oznak wiosny? Po mało sprzyjającej, błotnistej zimie każda Twoja myśl krąży wokół ciepłych powiewów wiosennego wiatru?
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Pierwsze dni astronomicznej i kalendarzowej wiosny przypadną na 20-21 marca, czyli na konferencję Mail My Day. Przypadek? Nie sądzę :)
Co Cię czeka podczas Mail My Day?
Mail My Day to konferencja, na której niewątpliwie warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji. Jednym słowem - będzie się działo.
Jako ciekawostkę wspomnę tylko, że jednym z prelegentów będzie. Maciej Orłoś. Jeśli chcesz się pochwalić swojej rodzinie, że jedziesz tam, gdzie będzie twarz Teleexpressu - zrób to tak, jak Szymon Słowik :)
Ale nie tylko gwiazda szklanego ekranu będzie gościła na scenie Mail My Day. Posłuchasz inspiracji od: Artura Jabłońskiego, Pawła Sali, Maćka Lewińskiego, Szymona Słowika, Macieja Budzicha oraz specjalnego gościa wprost z Kanady czyli Alexy Hubley z Unbounce i wielu innych praktyków marketingu.
Zobacz, jak wygląda przygotowanie do konferencji Mail My Day.
O czym będzie mowa podczas VI edycji Mail My Day?
Narzędzi marketingowych przybywa coraz więcej, współcześnie marketer musi być na bieżąco z wszelkimi nowinkami. Dlatego podczas Mail My Day - konferencji związanej z email marketingiem (i nie tylko), poruszymy wiele tematów, które ułatwią Ci pracę. Będzie m.in. o tym, jak:
Łączyć różne kanały komunikacji do lepszych działań marketingowych
O tym opowie m.in. Łukasz Chwiszczuk - Copperfield AdWordsów, który pokaże Ci sposób, jak łączyć email marketing z AdWordsami.
Z kolei Grzegorz Nowak, założyciel Alpaca studio i ewangelizator łączenia wielu kanałów w marketingu, rozwiąże zagadkę, jak dogodzić klientowi - czyli słów kilka o customer experience i modelu omnichannel.
Jan Zając zdradzi kilka istotnych informacji o gigantach takich jak Google i Facebook oraz podpowie jak sobie radzić w ich cieniu. A może zdradzi, jak ten cień wykorzystać dla swojego komfortu?
Zbierać i przetwarzać leady zgodnie z normami
Dobrze konwertujący formularz to prawdziwy skarb dla email marketera. Niewiele trzeba robić, a leady niejako wpadają same. Jak stworzyć superskuteczny formularz opowie Maciej Płonka - fascynat UX, realizator badań eyetrackingowych.
“RODO zbliża się wielkimi krokami.” “Uwaga! Idzie RODO - będą kary” Takie nagłówki straszą marketerów w wielu miejscach. Nieco inną strategię przyjęła Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, która jest zwolenniczką mówienia o sprawach prawniczych prostym i zrozumiałym językiem. Dlatego temat jej prelekcji brzmi: Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek.
Z kolei Szymon Słowik pokaże, że SEO i email marketing to nie woda i ogień, a wręcz przeciwnie - potrafią się ze sobą doskonale łączyć i stworzyć prawdziwy koktajl Mołotowa przy lead generation.
Wykorzystać customer marketing by zwiększyć sprzedaż
Na Mail My Day spotkasz także prelegentkę z Kanady. Alexa Hubley przedstawi, jak to się stało, że w niedawnej kampanii przeprowadzonej przez Unbounce, firma zagwarantowała sobie 600 tysięcy dolarów przychodu i odnotowała czterokrotny wzrost subskrypcji całorocznych… w zaledwie sześć miesięcy.
i nie tylko...
Nie sposób wymienić tu wszystkich prelegentów podczas pierwszego dnia konferencji, ale zapewniam, że będzie konkretnie i merytorycznie. Dlatego zachęcam Cię do odwiedzenia strony: mailmyday.pl
Dzień drugi - czyli Warsztaty!
Kolejny dzień to kolejne atrakcje, czyli warsztaty! A tutaj to dopiero będzie się działo ;-)
Eksperci z FreshMaila wyjaśnią zawiłości związane z email marketingiem - od samych początków, przez lead nurturing aż po efektywny email marketing w modelu B2B (business to business). Oprócz nich spotkasz się również z prelegentami specjalizującymi się w innych dziedzinach - takich jak social media, content marketing czy Google Analytics.
Artur Jabłoński, wyszkoli Cię w efektywnych kampaniach na Facebooku.
Grzegorz Miłkowski, założyciel m.in. Social Press i Content House powie, jak budować skuteczną strategię content marketingową.
Wspomniany wcześniej Łukasz Chwiszczuk zdradzi sekrety na generowanie sprzedaży przez Google Adwords.
Z kolei Maciej Lewiński zdradzi zawiłości związane z Google Analytics zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym.
A tym, którzy chcą lepiej przygotować się na nowe prawo związane z przetwarzaniem danych osobowych, polecam warsztaty Agnieszki Grzesiek-Kasperczyk z kancelarii MyLo, która powie, jak robić email marketing zgodny z RODO.
Lojalnie uprzedzamy - pomiędzy pierwszym dniem prelekcji, a drugim dniem warsztatów będziemy się integrować na after party. Wspomnę tylko, że FreshMail stawia :)
Wejdź na stronę Mail My Day
Poznaj opinie o Mail My Day od Jacka Kotarbińskiego, Moniki Czaplickiej i Pawła Koziary.
Dla kogo konferencja Mail My Day?
Mail My Day to konferencja dopasowana zarówno dla tych, którzy posiadają już pewną wiedzę z dziedziny marketingu internetowego i chcą ją utrwalić lub poznać nowe trendy - jak i dla stawiających pierwsze kroki w branży.
Pomocne treści znajdą zarówno agencje interaktywne, korporacje i przedsiębiorstwa, a także mniejsze firmy, startupy, czy osoby pracujące na własny rachunek.
Pracując w MŚP dowiesz się, jak łączyć różne kanały i oszczędzać swój czas, a przy tym zwiększyć konwersję i zyski.
Z kolei pracownicy dużych firm powiększą swoją wiedzę w poszczególnych dziedzinach dzięki wyspecjalizowanym warsztatom.
Warsztaty to świetna okazja, żeby powiększyć swoją wiedzę o e-marketingu. Dla każdego uczestnika przewidziany jest stosowny certyfikat.
Mail My Day to konferencja, która łączy praktyczną wiedzę związaną z trendami, na które warto mieć oko. Nie znajdziesz tu reklamowych prelekcji, ale przydatne case study, z których inspirację możesz wykorzystać w swojej firmie. Zwiększ swoją wiedzę z email marketingu (i nie tylko) i kup bilet już dziś!