Szymon Dyrlaga wpis utworzony wpis edytowany
7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day
Powrót do listy wpisówKoniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!
Z tej okazji przypominamy najbardziej inspirujące momenty z marca 2018 r.
Konferencja i warsztaty
Jeżeli jeszcze tego nie wiesz, Mail My Day to dwudniowe wydarzenie, które składa się z konferencji w Multikinie w Złotych Tarasach, podczas której prelegenci przekazują wiedzę szerokiej publiczności, oraz praktycznych warsztatów w mniejszych grupach. Między jednym dniem a drugim jest też impreza, by wszyscy mogli się lepiej poznać. :)
A oto co najbardziej zapadło mi w pamięć z zeszłorocznej edycji.
Trendy w email marketingu na 2018 r.
Paweł Sala niczym jasnowidz przewidział, co czeka korzystających z email marketingu w 2018 r. i z perspektywy czasu mogę przyznać, że wszystko sprawdziło się co do joty. Jednym z wymienionych przez niego trendów było nadchodzące RODO, które wywarło spory wpływ np. na budowę bazy odbiorców i wysyłkę wiadomości. Paweł, w przeciwieństwie do wielu autorów, którzy pisali na ten temat, pokazał, że nowe prawo to nie tylko same zagrożenia, ale również potencjalne korzyści dla firm. Przykładowo, że RODO zachęca do pisania sformułowań prawnych prostym, zrozumiałym dla wszystkich językiem, a także że umożliwia pozyskiwać zgody nie tylko poprzez wszechobecne checkboxy, lecz również za pomocą różnych rozwiązań technicznych, jak wysłanie zgód w automatycznej wiadomości potwierdzającej zapis do newslettera.
Maciej Orłoś i sztuka prezentacji
Goszczenie i obserwowanie Macieja Orłosia na scenie to była czysta przyjemność. Dowiedzieliśmy się, jakich błędów unikać podczas prezentacji. Mnie najbardziej zaciekawił wątek o spójności przekazu werbalnego z niewerbalnym. Wcześniej nie wiedziałem, że do prezentacji potrzebne są umiejętności wręcz aktorskie i jak ważne jest, by nasza mimika i ruchy były wyuczone i dopasowane do tego, co mówimy. Inaczej możemy znaleźć się w sytuacji, w której drży nam głos, a mięśnie twarzy ani drgną, przez co nawet najlepszy kawał czy najbardziej błyskotliwa anegdotka nie rozbawiają publiczności, która zastyga w obawie, że prezenter prędzej zemdleje niż dokończy wypowiedź.
RODO dla dwulatka
Wiedzieliśmy, że 2018 r. będzie pod znakiem RODO, dlatego na konferencję zaprosiliśmy Agnieszkę Grzesiek-Kasperczyk, prelegentkę, która potrafi przybliżyć ten skomplikowany temat w bardzo przystępny sposób. Nic więc dziwnego, że jej prezentacja pt. “Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek” została nagrodzona gromkimi brawami.
Biblia Audio - niezwykłe case study
Maciej Budzich zabrał nas w podróż do czasów biblijnych… Zaprezentował nam niezwykłe przedsięwzięcie, w jakim samemu brał udział, czyli w tworzeniu Biblii Audio, największego słuchowiska radiowego w Europie. Projekt wymagał zaangażowania ponad 500 aktorów i nagrywany był m. in. w Izraelu, by lepiej oddać klimat tamtejszych wydarzeń. Co ciekawe, superprodukcja nie jest skierowana wyłącznie do osób wierzących. Ogrom przedsięwzięcia i jego efekt były z pewnością inspirujące dla każdego uczestnika konferencji i sprawiały, że chciałoby się uczestniczyć w podobnych wyzwaniach. Ponadto bardzo ciekawy był wniosek, że filmy pokazujące kulisy powstawania takiej produkcji, są dla niej świetną reklamą.
Gość z zagranicy
Nasz gość zza oceanu (a dokładniej z Kanady), czyli Alexa Hubley pokazała, jak Unbounce przeprowadziło bardzo skuteczną kampanię, mającą na celu zmianę planów rozliczeniowych klientów z miesięcznych na roczne. Ich działania marketingowe w bardzo kreatywny sposób porównała z intymnością, podrywem i zdobywaniem zaufania, a inspiracją do tego wszystkiego były… komedie romantyczne. :)
Warsztaty
Było ich do wyboru, do koloru. Nie dość, że uczestniczy mieli możliwość zapisania się na te warsztaty, które ich interesowały, to jeszcze mogli wybrać poziom ich trudności - podstawowy lub zaawansowany. Postaraliśmy się, aby tematyka szkoleń była jak najbardziej zróżnicowana - od podstaw email marketingu, przez działania i reklamy w social media, aż po Google Analytics.
After party
Pamiętam, że było :) Jeżeli macie podobnie, to znaczy, że też się dobrze bawiliście. Wiecie zatem, że warto być z nami po raz kolejny!