Anna Łowczowska wpis utworzony wpis edytowany
Marketing w praktyce z email marketingiem
Powrót do listy wpisówMarcowe wydanie miesięcznika Marketing w praktyce dedykowane jest email marketingowi. Nie zdziwi więc fakt, że FreshMailowi specjaliści zostali poproszeni o podzielenie się swoją wiedzą.
Paweł Sala opowiada o tym, jak kreatywny copywriting sprzyja efektywności email marketingu. Podstawą jest język korzyści, odbiorca musi wiedzieć, co zyskuje - nie każ mu się domyślać. Stwórz także chwytliwy tematem. W dużej mierze to on decyduje czy Twój mail zostanie otwarty, a to już połowa sukcesu. Nie zapomnij także o atrakcyjnym call to action, które powinno mieć wcześniej przemyślany cel. To tylko kilka kwestii i porad. By poznać pozostałe, sięgnij po Marketing w praktyce - znajdziesz je w artykule Pawła.
Filip Kłodawski pisze natomiast o sprzedażowych możliwościach email marketingu. Informacje o tym do kogo kierować maile, jak przygotować sprzedażowy szablon, jak korzystać z segmentowania i dlaczego 2 + 2 równa się 4, znajdziesz w pełnej wersji magazynu. Czytaj a potem wcielaj nowe pomysły w swoją email marketingową strategię.