Anna Łowczowska wpis utworzony wpis edytowany
Obowiązkowa lektura dla każdego eMarketera
Powrót do listy wpisówO tym, że e-commerce w Polsce wciąż się rozwija i odgrywa bardzo ważną rolę w e-gospodarce, nie trzeba już nikogo przekonywać. W ciągu ostatnich pięciu lat w polskim Internecie przybyło ponad 10 tys. sklepów.
Nie wystarczy więc już tylko założyć e-sklep i czekać na efekty. Teraz za życiowe motto należy sobie wziąć hasło “wyróżnij się albo zgiń” bowiem bez przemyślanej strategii i oryginalnej promocji zwykłe e-sklepy giną w lawinie innych.
W kolejnym już Raporcie Interaktywnie przeczytasz więc o e-commerce. Raport zawiera m.in ranking 60 e-sklepów. “Przeanalizowane zostały między innymi przyjazność i funkcjonalność e-witryny, asortyment, sposoby dostarczania towarów i możliwości płacenia za nie.” Warto zapoznać się z tą analizą i wyciągnąć wnioski dla siebie.
Poza diagnozą rynku, polecamy również tekst Pawła Sali, który pisze o tym, jak z email marketingu uczynić kartę przetargową sprzedaży dla swojego e-sklepu.
Ponad to w raporcie znajdziesz:
- Ranking sklepów internetowych 2012
- Email marketing koniem napędowym e-commerce
- Sprzedaż, ruch, lojalność. Jak ze statystyk e-sklepu wyciągać użyteczne wnioski
- Idą wielkie zmiany w zasadach prowadzenia sklepu internetowego
- Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym