Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail na Roadshow
Powrót do listy wpisów7 dni, 7 miast i 7 szkoleń - tak wyglądała tegoroczna edycja RoadShow - E-commerce w praktyce. Siódemka okazała się być szczęśliwa, bo całe wydarzenie oceniamy jako bardzo udane.
Dopisała zarówno frekwencja uczestników jak i sama organizacja. W szkoleniach uczestniczyło łącznie 535 osób, które reprezentowały w sumie 403 różne firmy.
22 prelegentów podczas wszystkich prelekcji wygłosiło łącznie 31 godzin wykładów na tematy związane bezpośrednio z rynkiem e-commerce. Można było posłuchać zarówno o platformach sklepowych, systemach rekomendacji, SEM, nowych dyrektywach unijnych, systemach płatności czy e-mail marketingu.
Filip Kłodawski - Key Account Manager FreshMaila opowiadał o tym jak za pomocą małych kroków osiągnąć wielkie rezultaty w e-mail marketingu. Podpowiadał jak korzystać z dostępnych narzędzi i budować swoją bazę adresów mailowych.
Ważną częścią całego przedsięwzięcia była także możliwość wymiany doświadczeń i rozmów w kuluarach tzw. networking sprawdził się doskonale.
Przedstawiamy również infografikę, przygotowaną prze organizatorów - Akademię Empathy.