Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Loyality Business Overview 2012
Powrót do listy wpisówNajnowszy raport Loyality Business Overview 2012 to analiza „nadchodzących trendów i narzędzi poszerzających arsenał środków interakcji z klientami. Ich popularność rośnie, dobrze jest jednak uświadomić sobie, w jakich warunkach warto je zastosować, a kiedy nie ma to jeszcze sensu.”
Raport podzielony został na cztery działy:
- Zarządzanie marką
- Programy B2B i B2C
- Trendy
- Narzędzia
Jednym z narzędzi, które bardzo dobrze wpisuje się w tą tematykę jest email. Paweł Sala w raporcie opowiada o tym jak pielęgnować relacje z klientami za pomocą mailingu właśnie.
Paweł w swoim tekście zwraca uwagę na to o czym należy pamiętać tworząc dobry newsletter. Wylicza czynności, o których nie można zapomnieć wysyłając mailing. Zwraca uwagę na to jak ważne jest przemyślane call to action, stopka umożliwiająca szybką rezygnacje z mailingu, czy link do podglądu wiadomości w przeglądarce internetowej.
Każdemu zależeć powinno aby jego mail nie trafił do spamu, więc standardem być powinno wykonanie testów antyspamowych, sprawdzenie czy mail otwiera się prawidłowo we wszystkich przeglądarkach, testy A/B tematu, nadawcy i kreacji, a także zoptymalizowanie pory wysyłek co wpłynie pozytywnie na wskaźnik otwieralności maili.
Zachęcamy do przeczytania całego raportu i zgłębienia lojalnościowej wiedzy!