Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail został partnerem drugiego Dnia Darmowej Dostawy!
Powrót do listy wpisów30 listopada rusza Dzień Darmowej Dostawy. Wszystkie zgłoszone sklepy zaoferują Klientom darmową dostawę zamówień (niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody wysyłki)!
Akcja ta ma zachęcić Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Celem akcji jest także zachęcenie sklepów do oferowania Konsumentom elastycznych form dostawy, co wpłynie pozytywnie na popularyzację oraz intensyfikację e-zakupów.
Korzyści dla Konsumentów
Konsument, który złoży zamówienie 30 listopada 2011 roku w sklepach objętych akcją, nie ponosi kosztów dostawy towaru. Zasada ta obejmuje wszystkie zamówienia, bez względu na dostępność towaru, wybrany sposób płatności, metodę wysyłki czy wartość zamówienia.
Konsument ma szansę się przekonać, że e-zakupy są bardzo wygodne, bezpieczne, a zamówienie może być dostarczone w krótkim terminie i w dogodny dla Konsumenta sposób. Atrakcyjny termin i formuła akcji sprawiają, że wielu Konsumentów rozważy w tym dniu zakup prezentów mikołajkowych i bożonarodzeniowych, co z pewnością przyczyni się do jeszcze większego powodzenia akcji.
Korzyści dla sklepów internetowych
Sklepy biorące udział w akcji mogą:
- zwiększyć sprzedaż
- zaistnieć medialnie
- przekonać do siebie nowych Klientów.
Podczas pierwszej edycji Dnia Darmowej Dostawy sklepy internetowe notowały duże wzrosty liczby odwiedzin oraz zamówień. W tym roku organizatorzy chcą powtórzyć ten efekt. W akcji bierze udział już ponad 1600 sklepów.
Sklepy wciąż mogą zgłaszać swój udział!
Termin zgłoszeń upływa 25 Listopada (Piątek) o godzinie 19.00.
Więcej informacji o akcji na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl