Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Kalendarz marketera na 2019 rok
Powrót do listy wpisówCo odróżnia dobrego marketera od świetnego marketera?
Planowanie.
Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kalendarz na 2019 rok, dzięki któremu skutecznie zaplanujesz działania w mediach społecznościowych i w email marketingu.
Już nie musisz się zastanawiać: “co by tu dziś wrzucić w social media”. :)
Kalendarz Marketera 2019
Zapisz się do newslettera, pobierz Kalendarz Marketera na 2019 rok i zwiększ efektywność swoich działań!
Co znajdziesz w Kalendarzu Marketera na 2019 rok?
Przede wszystkim wszystkie święta i okazje, które możesz wykorzystać do budowania swojego wizerunku, sprzedaży i działań Real Time Marketingowych.
Każdy miesiąc to kilkanaście okazji, które możesz uwzględnić w swojej komunikacji marketingowej.
Podpowiadamy także, jak w danym miesiącu poprawić swoje działania email marketingowe oraz gdzie szukać konkretnych wskazówek i inspiracji.
Zobacz także:
Kalendarz e-commerce na styczeń-sierpień
Kalendarz e-commerce na wrzesień-grudzień
Check Lista - 4 kroki jak zwiększyć Open Rate
Bonus: plan wysyłek email marketingowych
Działasz w email marketingu i wysyłasz dużo kampanii? Można się pogubić w zaplanowanych wysyłkach, prawda? Dlatego specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy ściągę w postaci harmonogramu wysyłek email marketingowych.
Dzięki niej zaplanujesz z wyprzedzeniem swoją komunikację mailingową, zbudujesz jeszcze lepszą relację z odbiorcami i zaoszczędzisz cenny czas.
Plan wysyłek możesz dopasować do swoich potrzeb. Dokument jest w pełni edytowalny. Możesz zmieniać kolory, czcionki, dodawać nowe kolumny, wiersze - słowem - co dusza zapragnie.
Co w nim znajdziesz?
- Podział wysyłek na miesiące i kwartały
- Miejsce na krótki opis, co w newsletterze się znajdzie
- Tabelę na prowadzenie Testów A/B tematów (możesz też tam wpisać jaki Open Rate uzyskały poszczególne wersje - da Ci to proste statystyki, jaki rodzaj tematu najlepiej działa na subskrybentów)
- Wybór bazy, do której wyślesz kampanię (przydatne w planowaniu różnej komunikacji do różnych odbiorców)
- Tematykę newslettera, która będzie obowiązywać w danej wysyłce (możesz zaplanować kolejność newsów)
Mamy nadzieję, że kalendarz znajdzie u Ciebie zastosowanie. Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba i czy możemy w nim coś ulepszyć.