Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail edukuje
Powrót do listy wpisówW poprzednim miesiącu FreshMail skupił się na intensywnej ewangelizacji. Jak się okazało, na temat e-mail marketingu wciąż jest sporo do powiedzenia
Dbamy o to, żeby nasz głos w sprawie e-mail marketingu był bardzo wyraźny. Zaczęliśmy od organizacji szkolenia dla marketerów, we współpracy z IAB Polska. Zostaliśmy także zaproszeni jako ekspert na wydarzenie pt.: Czarny Rynek Wiedzy Marketingowej, które było oparte na idei speed dating w biznesie, czyli spotkaniach twarzą w twarz na prywatnej rozmowie podczas której można było zasięgnąć fachowej wiedzy. Paweł Sala, dyrektor zarządzających FreshMail, występował jako specjalista ds. e-mail marketingu, newsletterów oraz komunikacji niewerbalnej.
Zacieśniamy także współpracę z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. W ramach wykładów na studiach podyplomowych "Marketing w sieci" studenci mogą poznać tajniki e-mail marketingu z pierwszej ręki, bo od osób, które na co dzień pracują w tej branży. Co warto dodać, liczba zajęć wciąż rośnie.
Zwiększamy także ilość eksperckich wpisów na naszym blogu. Zapraszamy do śledzenia i komentowania naszych publikacji tutaj. Przypominamy też, że można się z nami kontaktować na Facebooku i Blipie.
Wiemy jak bardzo potrzebny jest dział Pomocy, dlatego systematycznie budujemy Bazę Wiedzy. Chętnie tez poznamy Wasze sugestie i dowiemy się co powinno być Waszym zdaniem jeszcze lepiej wyjaśnione.