Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Nowy, lepszy FreshMail w wersji 4.3
Powrót do listy wpisówOd dzisiaj wszyscy użytkownicy FreshMaila mogą korzystać z jego nowej, bogatszej wersji oznaczonej roboczym numerem 4.3. Po raz kolejny możemy powiedzieć, że ta jego odsłona jest wynikiem Waszych inspiracji i odpowiedzią na nawet najbardziej wyszukane potrzeby. Poza nowymi funkcjonalnościami, zoptymalizowaliśmy działanie kilku starych oraz wzbogaciliśmy je o nowe możliwości. Zobacz, co przygotowaliśmy...
Ankiety on-line
Dołożyliśmy do FreshMaila moduł ankiet, który pozwoli Ci w łatwy sposób przygotować ankietę, którą następnie możesz przesłać do swoich odbiorców. Co więcej korzystanie z tego modułu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Badania ankietowe możesz prowadzić w oparciu o pytania otwarte lub zamknięte (jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru).
Pola specjalne
FreshMail od wielu lat oferuje zaawansowane targetowanie behawioralne, które umożliwia bardzo efektywną segmentację baz subskrybentów i tworzenie personalnych wysyłek mailingowych. Od dłuższego czasu możliwe jest także wykorzystanie contentu dynamicznego, który pozwala na wysyłanie maili zbudowanych w oparciu o dane zebrane na temat każdego z subskrybentów. Dodaliśmy funkcjonalność, która pozwala na tworzenie pól dodatkowych, a następnie wypełnianie ich wartościami generowanymi z targetowania behawioralnego. Dzięki temu w łatwy i prosty sposób można wykorzystać te dane do tworzenia wysoce spersonalizowanych maili w oparciu o content dynamiczny. Funkcjonalność dostępna jest w każdej liście subskrypcyjnej przy dodawaniu pola dodatkowego.
Black listy
FreshMail dba o stosowanie się naszych użytkowników do zasad „permission marketingu” oraz przestrzeganie najwyższych standardów w zakresie zarządzania wypisami odbiorców kampanii e-mail marketingowych. Dołożyliśmy nową funkcjonalność, która pozwala na stworzenie "ponad" wszystkimi Twoimi listami subskrybcyjnymi, lokalnej "black listy" na którą możesz dodawać adresy na które nie chcesz aby kiedykolwiek wyszła od Ciebie komunikacja (np. adresy konkurencji;)). Funkcjonalność jest dostępna na ekranie zarządzania listami subskrypcyjnymi.
Załączniki w kampaniach
Od zawsze namawiamy użytkowników FreshMail do nie przesyłania załączników w ramach kampanii e-mail markeitngowych, gdyż może to spowodować potraktowanie danej wysyłki, jako SPAM. Aby jednak móc "przesyłać" większe pliki dotychczas polecaliśmy robienie to za pomocą hostowania ich na naszym serwerze.
Jednak cześć z Was prosiła o możliwość przesyłania załączników do niewielkiej ilości odbiorców (np. dziennikarzy), dlatego dodaliśmy taką funkcjonalność. Dostępna jest w kroku drugim, w opcjach zaawansowanych.
Nowe tracking kody
Dotychczas można było we FreshMailu generować specjalne tracking kody dla każdej kampanii, które następnie mogłeś umieścić na swojej stronie internetowej i mierzyć konwersję poszczególnych odbiorców. "Problem" polegał na tym, że przy każdej kampanii trzeba było tworzyć odddzielne kody i umieszczać je na stronie. Obecnie dzięki nowej funkcjonalności możliwe jest wygenerowanie tracking kodów tylko raz - wpięcie ich na stronie, a następnie korzystanie z zaawansowanych raportów. Generowanie tracking kodów dostepne jest w ustawieniach "Twojego konta". Następnie w kroku drugim podczas przygotowania kampanii zaznaczasz czy linki mają być dodatkowo śledzone czy nie.
Szybsze SMSy
Dla wszystkich, którzy łączą działanie e-mail marketingowe z kampaniami SMS, mamy miłą wiadomość - zoptymalizowaliśmy działanie kampanii SMS i umożliwiliśmy ich natychmiastową wysyłkę, co z pewnością usprawni prowadzone przez Ciebie kampanie.
reFRESHing
Rozpoczęliśmy ewolucyjną przebudowę systemu i odświeżanie jego wyglądu. Po konsultacjach z częścią użytkowników doszliśmy do wniosku, że zmiany te będę delikatne i wprowadzane stopniowo, tak aby nie trzeba było uczyć się FreshMaila od nowa. Jeżeli w tym obszarze masz jakieś sugestie - pisz proszę na pomysly@freshmail.pl.
Dodatkowe usprawnienia
Dołożyliśmy nowe reguły do FreshMail Inspektora, który teraz dodatkowo sprawdza czy Twoje linki są poprawne i czy nie odnoszą się np. do katalogu lokalnego na Twoim komputerze.
Wprowadziliśmy rekomendację dla danych list subskrypcyjnych odnośnie tego jakie screen testy warto wykonać. FreshMail w oparciu o to, do kogo wysyłasz i jak dani odbiorcy sprawdzali ostatnio pocztę, zarekomenduje Ci te testy na które zwarto zwrócić szczególną uwagę. Dzięki temu oszczędzisz czas, który potrzebny jest na testy i optymalizację.
Skoro mowa już o czasie, prowadziliśmy optymalizację przy imporcie danych - obecnie robiony jest on w lot i nie musisz już tak długo czekać na dodanie nowych adresów do bazy.
Dodatkowo dla osób korzystających z opcji prepaid dołożyliśmy możliwość dokonywania płatności przez system PAYPAL. System działa natychmiastowo i pozwala po 5 minutach zobaczyć już swoje kredyty na koncie FreshMail. Oczywiście stary system płatności w oparciu o płatności.pl nadal funkcjonuje i ma się dobrze.
Jeżeli zintegrowałeś swoje konto Google Analytics z FreshMailem mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - możesz teraz dokładnie wybierać, jakie strony mają być widoczne we FreshMailu, a jakie nie.
FreshMail łatwo i prosto synchronizuje się z najpopularniejszymi programami, aplikacjami i serwisami. Poza wyżej wymienionym, możesz zintegrować się z SocialApps, Magento oraz Joomlą.
FreshMail został skonstruowany w taki sposób, aby możliwa była jego dynamiczna przebudowa w zależności od wymagań użytkowników. Dziękujemy naszym Klientom za doskonałą współpracę. Zapraszamy do dzielenia się pomysłami. Jesteśmy otwarci na propozycje :-)