Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Sprawdź kto jest Twoim lojalnym odbiorcą
Powrót do listy wpisówPrzygotowaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą targetować Twoje wysyłki do najbardziej lojalnych użytkowników, czyli takich, którzy najczęściej sprawdzają Twoją pocztę.
Jaki efekt możemy uzyskać?
Dotychczas we FreshMailu można było targetować wysyłki w oparciu o to, czy ktoś otworzył danego maila czy nie (oczywiście opcji targetowania behawioralnego jest znacznie więcej). Teraz możesz w łatwy sposób stworzyć regułę, automatycznie przyporządkowującą do wybranej grupy wszystkich subskrybentów, którzy otworzyli dany procent wysłanych do siebie wiadomości. Dodatkowo możesz stworzyć analogiczną regułę, która - poza lojalnymi odbiorcami - do grupy przyporządkuje także tych subskrybentów, którzy nie dostali od Ciebie jeszcze żadnej wiadomości (bo np. dopiero dopisali się do Twojej listy).
Mamy dzidzieje, że nowa funkcjonalność ułatwi Ci zarządzanie swoimi kampaniami i zwiększy efektywność Twoich działań e-mail marketingowych.