Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!
Powrót do listy wpisówJeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź nową wtyczkę Magento 2.x, która ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail.
Co daje Ci integracja Magento 2.x z FreshMailem?
Dzięki niej w prosty sposób stworzysz listy subskrybentów i zwiększysz swój potencjał sprzedażowy. Dlaczego? W nowej wersji wtyczki dodaliśmy kilka przydatnych funkcjonalności.
Poznaj możliwości, jakie daje Ci wtyczka Magento 2.x.
Pobierz ją za darmo i zwiększaj możliwości swojego e-biznesu!
Formularze z rozbudowaną personalizacją
Dzięki wtyczce automatycznie dodasz nowych subskrybentów swojego e-sklepu do listy we FreshMailu, po tym, jak zapiszą się oni do newslettera na Twojej stronie.
Formularz zapisu do newslettera może być rozbudowany o dodatkowe pola na dane o użytkownikach, o które chcesz ich poprosić. Te informacje również pojawią się na Twojej liście we FreshMailu. Tym samym możesz zbierać nie tylko adresy email nowych subskrybentów, ale i dodatkowe informacje, jak imię subskrybenta, czy miasto z którego pochodzi.
Dodatkowo integracja FreshMail z Magento 2.x pozwala na automatyczne wysyłanie newsletterów i wiadomości transakcyjnych do klientów e-sklepu.
Nowe wersje pop-up’ów
Dzięki wtyczce Magento 2.x możesz nie tylko ustawiać parametry pop-upów, jak częstotliwość wyświetlania użytkownikom lub adres strony docelowej, ale również dostosować wygląd pop-up’a do swoich potrzeb.
Dodanie zdjęcia w headerze
Możesz również ożywić sam pop-up i dodać w headerze grafikę. Taki zabieg pozwoli Ci nie tylko na dłużej przyciągnąć uwagę osób przeglądających stronę do Twojego formularza zapisu.
Dzięki temu pop-up będzie lepiej widoczny, a umieszczając na grafice dodatkowe informacje - lepiej zachęcisz do pozostawienia adresu email. Szczególnie przyda Ci się to, gdy za zapis oferujesz odbiorcom jakieś dodatki - np. prezent, bon na zniżkę itp. Wtedy możesz umieścić wizualizację takiego prezentu na grafice, przez co uwiarygodnisz swój przekaz.
Ustawienie treści headera i sub-headera
Edytując treść headera i sub-headera możesz dopasować komunikat do charakterystyki Twojej grupy docelowej. A wiadomo, że im lepiej stargetowany przekaz - tym większa szansa na konwersję.
Wybranie wyglądu przycisku
Call To Action w postaci wyraźnego, klikalnego przyciska, może przynieść o 45% więcej kliknięć, niż link w formie zwykłego hiperłącza. Dlatego tworząc pop-up z zapisem na listę, poświęć temu tematowi trochę więcej czasu.
Wtyczka Magento 2.x pozwala Ci na wybranie, jak przycisk CTA ma wyglądać, dostosować jego kolor, kształt oraz treść. Dobrą praktyką jest, żeby w CTA zwracać się w pierwszej osobie, np. “Zapisuję się”, zamiast “Zapisz się”. Może to zwiększyć klikalność nawet o 90%!
Możliwość wybrania miejsca pojawienia się formularza
Lepiej na górze strony, czy w stopce? A może jeszcze inaczej? Nowa wersja wtyczki Magento 2.x pozwala Ci na wybranie, w jakim miejscu ma pojawiać się formularz zapisu.
A poza tym…
Wiele innych przydatnych funkcji, m.in. ustawienie treści zgód, dopasowanie stopki, czy system powiadomień o błędach przy nieudanej próbie rejestracji. Jak widzisz - wtyczka Magento 2.x ułatwi Ci tworzenie widocznych formularzy i pop-upów, a także automatycze pobieranie adresów do listy stworzonej we FreshMailu.
Wtyczka Magento 2.x - jak zintegrować ją z FreshMailem?
Pierwszym krokiem jest pobranie wtyczki przez naszą stronę. Otrzymasz skompresowany plik, w którym znajdują się dwa pliki - zip i tgz. Jeśli nie potrzebujesz modułu w formacie tgz, po prostu pracuj na pliku zip.
Wyodrębnij go do katalogu głównego Magento, następnie wyczyść pamięć podręczną. Zobaczysz aplikację FreshMail w twoim panelu administracyjnym w Magento.
Zobacz, jak w pełni zintegrować wtyczkę Magento 2.x z FreshMailem. Pobierz wtyczkę i korzystaj z jej funkcji za darmo!