Maria Wąchal wpis utworzony wpis edytowany
Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017
Powrót do listy wpisówUrządzenia mobilne są nieodłącznym elementem naszego życia. Częstotliwość, z jaką korzystamy ze smartfonów dochodzi do prawie 5 godzin dziennie. Nie ma więc sensu pytać, czy ten rok to kolejny rok mobile ;) Wiemy, że urządzenia mobilne są już standardem, a to, co jedynie pozostaje biznesom, to zrozumieć, w jaki sposób konsumenci zachowują się podczas korzystania z różnych typów urządzeń mobilnych i jakie są ich preferencje.
Dlatego liczną grupą reprezentującą FreshMaila, udaliśmy się na szósta już edycję Mobile Trends Conference 2017. Podekscytowani perspektywą poznania najgorętszych newsów o trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile.
Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference w ubiegłym tygodniu, zobacz teraz najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!
Nie było Cię na Mobile Trends i żałujesz? Przyjdź na Mail My Day - następne miejsce spotkań dla marketingowo zakręconych!Nie czekaj aż zabraknie biletów - zapisz się już dziś!
Najlepsze prezentacje na Mobile Trends Conference 2017
Mobile Trends Conference to trzy dni wrażeń dla pasjonatów mobile i nowych technologii. I w tym roku program konferencji obfitował w inspirujące i pełne merytorycznych kąsków wystąpienia. Przy wyborze najlepszych prelegentów oddano głos publiczności. I tak oto poznaliśmy tych, którzy najlepiej wiedzą co w mobile jest trendy.
Dzień pierwszy
Roman Łoziński
O tym, jak wspólny stół zmienia wszystko - czyli co zrobić, kiedy pensje już nie mogą rosnąć, a pracy jest coraz więcej? Jak sprawić, by dokończyć projekt i jednocześnie zadbać o jego szczegóły.
"Try to get your team around the same table and problems will go away" @RomanLozinski #MTC2017 pic.twitter.com/jn90wb9XNm
— Merixstudio (@merix_studio) March 8, 2017
Artur Kurasiński
O tym dlaczego VR, AR i MR nie są tylko pustymi marketingowymi hasełkami ale dojrzałą technologią, która ratuje życie, sprzedaje domy, leczy i po prostu bawi.
Jak VR wejdzie do okularow (bez wielkich oprawek) lub soczewek, to bedzie cos. 5, 10 lat? - to moje zdanie/ tymczasem Artur Kurasiński opowiada o AR i VR. #mtc2017 Posted by Przemysław Jurgiel-Żyła on Wednesday, 8 March 2017
Michał Wiciński
Co konkretnie Mobile-First Indexing od Google oznacza dla właścicieli stron internetowych. I czemu istotne jest zastosowanie technologii przyjaznych dla urządzeń mobilnych oraz dobrych praktyk bezpieczeństwa.
Zobacz więcej
Dzień drugi
Maciej Budzich
O tym, jak myśleć niestandardowo, czyli jak zarazić innych swoim pomysłem, ideą, produktem lub marką.
O jednym z bardziej popularnych #ASMR porn od @mediafun podczas #MTC2017 :) pic.twitter.com/dnhG0vhON2 — Maciej Kołek (@ferusinfo) March 9, 2017
Kamil Kozieł
Pokazał, jak zdobyć 8 sekund - bo tyle uwagi może poświęcić współczesny internauta - by widza zaskoczyć. Albo rozśmieszyć. Albo zaciekawić. Albo wszystko na raz. I dlaczego potrzebujesz znać do tego technikę Richarda Feynmanna.
@kamil_koziel, poziom epatii i sukienka @mobimoni lvl 1000 #insidejoke #MTC2017 pic.twitter.com/2WUyN2T4V2 — K.Leszczyńska-Bohdan (@k_leszczynska) March 9, 2017
Paweł Sala
Średnio 74 razy dziennie sprawdzamy pocztę elektroniczną, a połowa otwarć poczty pochodzi ze smartfonów. Paweł opowiadał o tym, jak zaplanować customer journey od początku do końca i zwiększyć konwersję wykorzystując serce (działanie intuicji) i mózg (działanie analityczne) oraz co ma do tego dopamina.
#MTC2017 Paweł Sala uważnie o email marketingu. I ciekawie pic.twitter.com/vdYcS0ueNt — Jarek Rybus (@jarek_rybus) March 9, 2017
Dzień trzeci
Artur Jabłoński
O tym, jak wyróżnić swoją aplikację na tle innych, podobnych oraz co decyduje o tym, że komunikacja niektórych projektów wzbudza zachwyt, a obok pozostałych wszyscy przechodzą obojętnie? Oraz dlaczego powinieneś wiedzieć, jak napisać dobre copy i co ma do tego schemat dialogu sokratejskiego.
#content: "copy is never written, copy is assembled" via @ArturJablonski #MTC2017 pic.twitter.com/iczxqx70JY
— Maria Wachal (@wachal_maria) March 10, 2017
Krzysztof Marzec
Bez analizy danych nie możemy sobie wyobrazić pracy współczesnego marketera. Ale jak analizować dane, aby wyciągać prawidłowe wnioski. O 10 praktycznych analizach zachowań użytkowników z segmentów mobile/tablet vs. urządzenia stacjonarne pozwalających lepiej zrozumieć i ulepszyć własny przekaz i stronę.
It's a trap! #MTC2017 pic.twitter.com/IAxrJDAGo1 — Maciej Kołek (@ferusinfo) March 10, 2017
Andrzej Ogonowski
O tym, jak Biedronka pokonała Lidla SMSami. I jak skutecznie komunikować się ze swoimi klientami on-line i off-line, wykorzystując wiadomości tekstowe.
Cześć @aogonowski / @MobileTrendsPL #mtc #MTC2017 pic.twitter.com/Spd6jbiVWk
— Marcin Grochowina (@mynameisaks) March 10, 2017
Nie było Cię na Mobile Trends i żałujesz? Przyjdź na Mail My Day - następne miejsce spotkań dla marketingowo zakręconych!
Nie czekaj aż zabraknie biletów - zapisz się już dziś!