Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
Świąteczna kampania marketingowa, która sprawia, że czujesz ducha świąt [KONKURS]
Powrót do listy wpisówWielkimi krokami zbliżają się najpiękniejsze święta w roku, na które czekają zarówno ci mali, jak i ci nieco więksi. Ducha świąt czuć już od pierwszych dni grudnia, gdy instalowane ozdoby i światełka wprawiają nas w radosny nastrój.
Podobnie jest w świecie e-marketingu, w którym już od dawna poruszane są tematy najlepszych kampanii świątecznych, czerpie się inspirację z najlepszych marek i najciekawszych kreacji.
W czasie, gdy klienci szukają idealnego prezentu dla najbliższych, a marki prześcigają się w reklamowaniu swoich produktów, ogromne pole do popisu ma odpowiednia strategia marketingowa, która porusza serca.
Konkurs
Na pewno spotkałeś się ze świąteczną kampanią marketingową, która szczególnie Ci się spodobała. Opowiedz nam o niej i zdobądź szansę na wygranie atrakcyjnych nagród!
Wejdź na stronę www.konkurs.freshmail.pl i odpowiedz na proste pytanie: Wskaż i krótko uzasadnij, jaka świąteczna kampania marketingowa sprawia, że czujesz ducha świąt? Nie czekaj, masz czas tylko do 16 grudnia. Następnie nasze Jury wyłoni najciekawsze i najbardziej przekonujące odpowiedzi. Szczęśliwców o wygranej powiadomimy mailowo 19 grudnia. P.S. Dla wszystkich, którzy się zgłoszą mamy przygotowaną niespodziankę! :)
Kilka słów o nagrodach
Jeśli chcesz rozwijać się w e-marketingu, budować swoją markę i szlifować umiejętności negocjacji - nagrody, które możesz wygrać na pewno Ci się spodobają.
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament - pod redakcją Macieja Dutko, to obszerne i rozbudowane kompendium wiedzy z tematów związanych z e-biznesem, w którym 59 autorów - specjalistów, praktyków z wieloletnim doświadczeniem - chętnie się swoją wiedzą dzieli. Wśród nich przeczytacie ciekawe case study od Pawła Sali na temat możliwości, jakie daje system do email marketingu FreshMail. Książka ta to prawdziwie “cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu”.
Druga książka, która wchodzi w skład nagrody głównej, to Efekt Tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch. Autor - Maciej Dutko - dzieli się w niej swoimi osobistymi doświadczeniami i przykładami budowania marki własnej. W książce zwraca uwagę na sposoby personal brandingu, dając czytelnikowi porady, w które z nich warto inwestować swój czas.
Jest też trzecia książka, którą możesz wygrać, biorąc udział w naszym konkursie - Targuj się! Zen negocjacji, autorstwa Macieja Dutko. Znajdziesz w niej ponad 170 porad i wskazówek, jak negocjować mądrze i świadomie, bez szkody dla którejś ze stron.
Oprócz książek, do wygrania są też audiobooki Efekt Tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch i Targuj się! Zen negocjacji. Stanowią świetną lekturę, którą możesz słuchać np. jadąc do pracy.
Nie czekaj więc, weź udział w naszym konkursie i wygraj książki, które będziesz mógł przeczytać w te Święta!