Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu
Powrót do listy wpisówDziałania email marketingowe od lat pozostają jednymi z najpowszechniejszych i najbardziej opłacalnych kanałów marketingowych. W ciągu każdej minuty wysyłanych jest około 204 mln maili, a wartość ROI z kampanii mailingowych może osiągnąć nawet 3800%.
Aby jeszcze bardziej uskutecznić Twoje działania email marketingowe, wykorzystuj wszelkie metody automatyzacji. Statystyki opracowane przez Autopilot pokazują, że firmy, które korzystają z rozwiązań do automatyzacji marketingu, generują dwa razy więcej leadów niż te, które ograniczają się jedynie do zwykłych wysyłek mailingowych.
Jedną z metod wykorzystania automatyzacji marketingu jest wysyłka autoresponderów. Autorespondery to automatyczne wiadomości, które raz ustawione, odpowiednio reagują na zachowania odbiorców. Dzięki nim, bez dodatkowych inwestycji, doskonale zautomatyzujesz swoje działania email marketingowe, na przykład w branży e-commerce, w sektorze B2B czy w pracy blogerów.
Przeczytaj nasz poradnik
Oszczędź swój czas i pieniądze! Przeczytaj nasz poradnik o autoresponderach i dowiedz się, jak mądrze wykorzystać automatyczne wiadomości w swojej strategii email marketingowej, by osiągnąć oczekiwane efekty. Praktyczna wiedza + inspirujące przykłady w jednym miejscu.
Zalety stosowania autoresponderów
Dzięki wdrożeniu systemu autoresponderów do Twojej strategii online marketingowej przyniesie Ci przede wszystkim:
- Lepiej dopasowaną treść do oczekiwań odbiorców
- Szybką reakcję na zachowania odbiorców
- Oszczędność czasu i pieniędzy
- Możliwość budowania długofalowej relacji z subskrybentami
- Wzmocnienie wizerunku rzetelnej firmy
- A dzięki odpowiednio przygotowanej strategii - również zwiększenie sprzedaży
Aby ułatwić Ci stosowanie autoresponderów w Twoim biznesie, przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.
Z naszego poradnika dowiesz się:
- Czym jest autoresponder i dla kogo przyda się najbardziej
- Jakie autorespondery możesz ustawić w systemie FreshMail
- Co odróżnia każdy z poszczególnych autoresponderów
- W jakim celu używać autoresponderów i jak ich stosowanie może pomóc Ci w budowaniu komunikacji marketingowej
- W jaki sposób uruchomić poszczególne autorespondery
- Za pomocą przygotowanych przykładów, jak wykorzystać autorespondery w Twoim biznesie
Przeczytaj nasz poradnik
Oszczędź swój czas i pieniądze! Przeczytaj nasz poradnik o autoresponderach i dowiedz się, jak mądrze wykorzystać automatyczne wiadomości w swojej strategii email marketingowej, by osiągnąć oczekiwane efekty. Praktyczna wiedza + inspirujące przykłady w jednym miejscu.