FreshMail wpis utworzony wpis edytowany
Ale jaja, czyli wysyłamy mailing wielkanocny!
Powrót do listy wpisówWielkanoc to w email marketingu okres bardzo gorący. Marketerzy stają na głowie, żeby ich oferta przykuła jak największą uwagę, a skrzynki mailowe użytkowników pękają w szwach.
Pokażę Wam dziś kilka przykładów wiadomości wielkanocnych, które mogą stać się dla Was inspiracją.
Bielizna nie równa się golizna
Na początek świetny przykład tego, że sklep z bielizną nie musi świecić golizną.
Mailing ten jest świetnym przykładem maila sprzedażowego, a dyskretne nawiązanie do Wielkanocy pokazuje, że nie zawsze musi być kolorowo, aby zwrócić naszą uwagę.
Tradycyjne elementy wielkanocne
Kolejny przykład jest trochę bardziej tradycyjny. Doskonale nawiązuje do elementów Wielkanocy. Nie jest zbyt nachalny, jak na mailing wielkanocny wręcz oszczędny w przekazie, a mimo to oddaje charakter świąt, zachęca do zakupu i przede wszystkim wyzwala pozytywne emocje.
Świątecznie, wesoło i kolorowo
W trzecim przykładzie Hallmark pokazuje jak wesoło i kolorowo może wyglądać wielkanocny mailing skierowany do najmłodszych. Co ważne, mimo zastosowania wszystkich elementów kojarzących się z Wielkanocą, nie jest on kiczowaty czy przesadnie naszpikowany.
Najważniejsze to pamiętać kim są Twoi odbiorcy. Klientom sklepu z bielizną nie wysyłaj multikolorowych, dziecinnych maili, a dzieciakom zgniłych jaj zapraszających na imprezę w stylu gothik. Pamiętaj też, że czasami mniej znaczy więcej, a Wielkanoc powinna kojarzyć się z radością i wiosną, a nie czyszczeniem skrzynki odbiorczej z dziesiątek straszących wyglądem wiadomości.